کد خبر: ۹۷۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۰۰
اینطور که به نظر می‌رسد شرایط عجیبی بر تیم مس رفسنجان حکمفرما شده و شایعاتی درخصوص استعفای احتمالی نویدکیا به گوش می‌رسد.

وضعیت عجیب مس رفسنجان؛ شایعه استعفای محرم قوت گرفت!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا فصل گذشته باوجود مشکلاتی که تیم مس رفسنجان داشت هدایت این تیم را برعهده گرفت ولی در پایان فصل اعلام کرد که با شرایط موجود با این تیم ادامه نخواهد داد.

به نقل از خبر ورزشی درنهایت جلساتی با محرم برگزار شد و رضایت نویدکیا برای ادامه همکاری جلب شد اما اینطور که به نظر می‌رسد شرایط آنطور که باید و شاید پیش نرفته و احتمال جدایی نویدکیا از مس افزایش پیدا کرده و عجیب‌تر اینکه تا این لحظه باشگاه مس واکنشی به شایعه استعفای نویدکیا نشان نداده است. 

ظاهرا اعضای تیم مس رفسنجان ۲۰ درصد مبلغ قرارداد سال گذشته را نگرفته‌اند و همین موضوع ناراحتی محرم نویدکیا را در پی داشته و به مسئولان باشگاه مس رفسنجان اعلام کرده با این شرایط در تیم نخواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: