کد خبر: ۹۷۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۳۳
اسماعیل خطیب گفت: داعشی‌های سرگردان از سوریه، با تدبیر دستگاه‌های امنیتی و هم‌افزایی که در مجموعه‌های امنیتی به وجود آمده است از جمله وزارت کشور، فراجا، نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات این جریان مهار شدند.

ورود داعشی های سرگردان از سوریه به ایران صحت دارد؟ /بازداشت عاملان حوادث تروریستی در مرزهای ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اسماعیل خطیب، درباره اینکه چندی پیش مطرح شد تعدادی از داعشی‌های سرگردان از حوادث سوریه به ایران آمدند، گفت: بعد از حوادث سوریه و فروکش کردن آن طبیعتاً ما با یک داعش سرگردان روبرو بودیم که با حمایت مالی بعضی از کشورهایی که نسبت به ایران دشمنی دارند، به طرف ما گسیل شدند.

وزیر اطلاعات دولت سیزدهم در گفتگو با ایلنا، خاطرنشان کرد: به لطف الهی با تدبیر دستگاه‌های امنیتی و هم‌افزایی که در مجموعه‌های امنیتی به وجود آمده است از جمله وزارت کشور، فراجا، نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات این جریان مهار شدند.

وی در خصوص این‌که‌ طی چند وقت اخیر حوادث تروریستی در مرز ما صورت گرفت آیا عوامل این حوادث دستگیر شدند، بیان کرد: پیگیری‌ها در این خصوص انجام گرفت اکثرشان هم اعلام شد. کسانی که این اتفاقات و حادثه‌ها را شکل دادند دستگیر شدند و با آنها برخورد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: