کد خبر: ۹۷۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۲
رهبر انقلاب فرمودند: مراسم تنفیذ آخرین برگ از کتاب قطور و پرمضمونی است که ملت عزیز ایران به وسیله این انتخابات تدوین کردند و در قفسه افتخارات کشور ایران آن را ماندگار کردند.

بیانات مهم رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ: مردم رئیس‌جمهور شایسته‌ای را انتخاب کردند /از افراد اهل فکر در دولت استفاده شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره چهاردهم، در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تنفیذ رأی ملت، مسعود پزشکیان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب در این مراسم فرمودند: روز تنفیذ آخرین برگ از کتاب قطور و پرمزمونی است که ملت عزیز ایران و دست اندرکاران به وسیله این انتخابات پرانگیزه تدوین کردند و در قفسه افتخارات کشور ایران آن را ماندگار کردند.

ایشان تصریح کردند: خدا را شاکر هستیم که انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با وجود فضای اندوه عمومی ناشی از فقدان رئیس جمهور فقید شهیدمان مرحوم آیت الله رئیسی رضوان الله به بهترین وجه انجام گرفت، با آرامش و سلامت، رقابت و برخورد اخلاقی رقبا با رئیس جمهور منتخب که بعد از انتخابات بسیار تحسین بر انگیز بود، این آزمون بسیار مهمی برای کشور بود که این آزمون به حمدالله با موفقیت انجام گرفت و نتیجه شیرین آن را ملت خواهند چشید.

اهم بیانات معظم له را در ادامه به نقل از رسانه ها می خوانید؛

*  لازم می دانم نقش سرپرست محترم ریاست جمهوری آقای مخبر و هیات دولت در مدیریت کشور در این دو ماه را یاداوری کنم و تشکر کنم که نقش مهمی ایفا کردند و توانستند به فضل الهی کشور را در وضعیت آرامش و با روحیه خوب مردم به انتخابات برسانند و انتخابات را به بهترین وجهی به پایان ببرند.

* ما به حمد الله یک مردم سالاری آمیخته با رقابت و سلامت در کشورمان داریم.

*مردم سالاری نتیجه قیام مردم در قبال وضع نابسامان گذشته است.

*شاخص مهم حکومت پهلوی اول دیکتاتوری خشن و فشار به ملت و ذلت و انفعال در مقابل عوامل خارجی بود.

*محمدرضا پهلوی برای سرنگونی یک دولت ملّی متوسل به آمریکا و انگلیس شد.

* مردم رئیس‌جمهور شایسته‌ای را انتخاب کردند. 

* بیانات امروز آقای پزشکیان متقن، عمیق و حاکی از پایبندی به مبانی حقیقی مردم سالاری اسلامی است.

* افراد اهل فکر، ثروت ملی هستند و از این باید استفاده کرد. 

* دولت برای مردم، با مردم و در میان مردم از این ظرفیت مردمی استفاده کند.

* در کنار فرصت های انسانی فرصت های طبیعی نیز فراوان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: