کد خبر: ۹۷۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۸
پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم مدافعان میانی باکیفیتی را در اختیار دارد و گاریدو چالش ویژه‌ای برای انتخاب ترکیب دفاعی تیمش خواهد داشت.

سردرگمی گاریدو در خط دفاع پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فصل گذشته با بازگشت محمدحسین کنعانی‌زادگان، یحیی گل‌محمدی دچار چالش جدی شد. انتخاب دو بازیکن از بین مرتضی پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان و گولسیانی برای حضور در قلب خط دفاعی کار سختی است. در مقطعی حتی شنیده می‌شد گل‌محمدی تصمیم گرفته تیم خود را با ۳ مدافع راهی زمین کند که این اتفاق رخ نداد. پورعلی‌گنجی و کنعانی‌زادگان اولویت یحیی بودند و پیش از مصدومیت مرتضی، چینش قلب خط دفاع به این شکل انجام می‌شد.

مصدومیت مرتضی در فیفادی باعث شد گیورگی گولسیانی به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد و البته موثر هم ظاهر شود. گولسیانی و کنعانی‌زادگان با گل‌های زیادی که زدند نقش مهمی در قهرمانی قرمزها داشتند و حتی گل قهرمانی هم از سوی ستاره گرجستانی وارد دروازه مس رفسنجان شد. پورعلی‌گنجی اکنون از بند مصدومیت رها شده و برای لیگ بیست‌وچهارم در دسترس است.

خوان کارلوس گاریدو اکنون با همان چالش گل‌محمدی مواجه شده است و از ۳ مدافع باکیفیت خود(مرتضی پورعلی‌گنجی، گیورگی گولسیانی و فرشاد فرجی)، فقط باید دو نفر را در ترکیب قرار دهد. البته که باید در این میان به حضور فرشاد فرجی در فهرست پرسپولیس هم اشاره کرد. اکنون باید منتظر ماند و دید کدام بازیکنان در قلب خط دفاعی پرسپولیس به صورت ثابت قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: