کد خبر: ۹۷۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۵۲
حضور یک نماینده اصولگرای مجلس که نسبتی با یکی از معاونان دولت سیزدهم دارد، در کاروان المپیک ایران حاشیه ساز شده است.

جنجال حضور یک نماینده مجلس در کاروان المپیک ایران در پاریس /مجلس بی خبر است /او چه نسبتی با کاندیدای پوششی انتخابات ۱۴۰۳ دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سایت شرق در گزارشی به حضور یک نماینده مجلس در کاروان المپیک پرداخته و در بخشی از گزارش خود مدعی شده است؛

کاروان ایران در این دوره طبق اسنادی که مسئولان کمیته ملی المپیک منتشر کرده‌اند، شامل ۴۰ ورزشکار و ۹۶ همراه است که حضور تعدادی از این همراهان توجیه چندانی ندارد. بدون درنظرگرفتن حضور همه اعضای هیئت اجرائی کمیته ملی المپیک در پاریس که قاعدتا نمی‌تواند همراه با دستاورد خاصی باشد، حضور نماینده مجلس خبرسازتر از دیگران شده است.

اگرچه پیش‌ازاین هم سابقه داشته که در اعزام‌های این‌چنینی پای نمایندگان مجلس در میان باشد و اتفاقا تعدادشان از این دوره هم بیشتر بوده، ولی مسئله اینجاست که اعزام قاضی‌زاده‌هاشمی با بی‌اطلاعی دیگر نمایندگان مجلس و اعضای فراکسیون‌های این نهاد همراه است و پیش‌ازاین هم کمیته ملی المپیک توضیحی درباره آن ارائه نداده است.

نکته‌ای که داستان قاضی‌زاده‌هاشمی را کمی مبهم‌تر هم می‌کند، سمت او در فهرست افرادی است که کمیته ملی المپیک برای اعزام در نظر گرفته است.

در فهرست منتشرشده چنین آمده است که احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و اقتصادی کمیته المپیک است. با وجود ‌این، مرور اخبار مربوط به کمیته ملی المپیک مشخص نمی‌کند که او چه زمانی به این عنوان منصوب شده و کارایی‌اش را چطور در این پست نشان داده که توانسته عضوی از کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده ادوار دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فریمان و سرخس و بخشهای احمدآباد و رضویه، استان خراسان رضوی است. او برادر امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون دولت سیزدهم و کاندیدای این دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: