کد خبر: ۹۷۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۵۷
خبرگزاری خبرآنلاین در بخشی از گزارش خود به حواشی مراسم تنفیذ حسن روحانی در سال های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ پرداخته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در بخشی از گزارش خبرگزاری خبرآنلاین با عنوان «متن و حاشیه تنفیذ حکم ۸ رئیس جمهور ایران؛ از جماران تا حسینیه امام خمینی» آمده است:

بعد از انتخاب حسن روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهوری ایران، مراسم تنفیذ او در تاریخ ۱۲ مرداد سال ۱۳۹۲ برگزار شد. در این مراسم حضور چهره‌هایی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی، علی اکبر ناطق نوری و چهره‌هایی که در مراسم تنفیذ سال ۸۸ غایب بودند، پررنگ بود.

حضور وحید حقانیان، معاون اجرایی وقت دفتر رهبری، هنگام دریافت حکم تنفیذ روحانی از حواشی دیگر این مراسم بود. گفتنی است که حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی در پایان قرائت حکم تنفیذ، تاریخ حکم را به اشتباه ۱۲ مرداد ۱۳۶۲ خواند که سپس بلافاصله آن را اصلاح کرد.

لاریجانی سمت چپ رهبر انقلاب ایستاد /رئیسی از کنار احمدی نژاد بلند شد و پیش سیدحسن خمینی رفت /هم ناطق نوری آمد هم هاشمی رفسنجانی

 

پیروزی حسن روحانی، در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ هم تکرار شد و مراسم تنفیذ او در تاریخ ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ برگزار شد، مراسمی که حسن روحانی و علی لاریجانی در سمت چپ رهبر انقلاب و آملی لاریجانی و احمد جنتی در سمت راست معظم له نشسته بودند اما جالی خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم به چشم می‌آمد.

از حواشی این مراسم هم می‌توان به حضور محمود احمدی نژاد و هم نشینی‌اش با ابراهیم رئیسی اشاره کرد، این حضور پس از ردصلاحیت احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ بود. هر چند که ابراهیم رئیسی پس از دقایقی که در کنار احمدی نژاد نشست جایی خود را تغییر کرده و هم نشین حجت السلام و المسلمین سید حسن خمینی شد. 

لاریجانی سمت چپ رهبر انقلاب ایستاد /رئیسی از کنار احمدی نژاد بلند شد و پیش سیدحسن خمینی رفت /هم ناطق نوری آمد هم هاشمی رفسنجانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: