کد خبر: ۹۷۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۶۷
عضو شورای راهبری انتخاب وزرا کابینه دولت چهاردهم گفت: احتمالا طی دو سه روز آینده فهرست ما نهایی شده و دو سه روز آینده این فهرست شورای راهبری را تقدیم رئیس جمهور منتخب خواهیم کرد.

اعلام زمان اعلام لیست وزرای پیشنهادی به پزشکیان از سوی شورای راهبریبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئوف قادری عضو شورای راهبری انتخاب وزرا کابینه دولت چهاردهم با اشاره به این که جلسات شورای راهبری ادامه دارد، گفت: هم چنان جلسات شورای راهبری با قوت ادامه دارد و دوستان در جلسات فعال هستند.

وی در گفت‌وگو با فارس در ادامه در پاسخ به این سوال که چه زمانی فرآیند کار شورای راهبری نهایی می‌شود گفت: احتمالا طی دو سه روز آینده فهرست ما نهایی شده و دو سه روز آینده این فهرست شورای راهبری را تقدیم رئیس جمهور منتخب خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: