کد خبر: ۹۷۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۲
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای اژه‌ای هم پدیده شده است. امروز پیگیر کار بدهکاری بوده که یک میلیارد از بانک وام گرفته، تاکنون سه میلیارد پس داده و ۱۱ سال است که در زندان است.

ابطحی: محسنی اژه ای پدیده شده است /پیگیر کار بدهکاری بوده که یک میلیارد وام گرفته اما تا الان ۳ میلیارد پس داده و ۱۱ است که در زندان است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سید محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با انتشار تصویری از رئیس قوه قضائیه و مسعود پزشکیان، در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای اژه‌ای هم پدیده شده است.

امروز پیگیر کار بدهکاری بوده که یک میلیارد از بانک وام گرفته، تاکنون سه میلیارد پس داده و ۱۱ سال است که در زندان است. باور کردنی نیست ولی هست. این خبرها در دفتر و محل کار به رؤسا نمی رسد.

بیخود نبوده داستانهای تاریخی، راست یا دروغ وقتی از حاکمی تعریف میکرده اند می گفته اند شب ونیمه شب از کاخش بیرون می زده و مشکلات مردم آن‌جاها را حل می کرده.

امیدوارم همکاری صادقانه ای از سمت قوه قضاییه با دکتر پزشکیان و روح عدالتخواهانه اش در این دوره صورت بگیرد تا نوید کم شدن ستم‌ به مردم و حقوقشان در همه قوا به نتیجه برسد. ستم زیربنای حاکمیت ها را نابود می کند. حرمت گذاری به آحاد مردم هم حرمت گذاری به حکومت است.

ابطحی: محسنی اژه ای پدیده شده است /پیگیر کار بدهکاری بوده که یک میلیارد وام گرفته اما تا الان ۳ میلیارد پس داده و ۱۱ است که در زندان است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: