کد خبر: ۹۷۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۷۰
برخی رسانه ها گمانه زنی درباره علی لاریجانی را شدت بخشیده اند برخی او را معاون اول دولت پزشکیان می دانند و برخی دبیر شورای عالی امنیت ملی.

علی لاریجانی؛ معاون اول دولت پزشکیان می شود یا دبیر شورای عالی امنیت ملی؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ درحالیکه شب گذشته خبری درباره احتمال معاون اولی علی لاریجانی در دولت پزشکیان در فضای رسانه ای و مجازی دست به دست می شد، حال یک رسانه دیگر گمانه ای جدید را مطرح کرده است.

سایت فراز مدعی شده که گفت‌وگو و رایزنی بین مسعود پزشکیان، رییس‌جمهور منتخب و علی لاریجانی برای تصدی سمت دبیری شورای عالی امنیت ملی نهایی شده است.

این رسانه نوشته است؛ علی لاریجانی پس از مراسم تنفیذ و تحلیف که به ترتیب در روزهای ۷ و ۹ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، رسما به‌عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی معرفی خواهد شد.

علی لاریجانی در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ دبیر شورای عالی امنیت ملی بود که در پی اختلاف با محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور وقت از سمت خود استعفا و جای خود را به سعید جلیلی داد.

لاریجانی در دوره تصدی دبیری شورای عالی امنیت ملی چندین دوره مذاکرات فشرده با خاویر سولانا، مسئول وقت سیاست خارجی اتحادیه اروپا داشت.

گفته می‌شد در این دوره، ایران و اروپا در یک قدمی دستیابی به توافقی برای حل مسئله هسته‌ای قرار گرفته بودند.

علی لاریجانی از خرداد ۱۳۸۷ تا خرداد ۱۳۹۹ به‌عنوان نماینده قم و پنجمین رئیس مجلس شورای اسلامی فعّالیت می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: