کد خبر: ۹۷۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۸
مراسم خداحافظی رئال مادرید با ناچو امروز در برنابئو برگزار شد. وداعی احساسی که اشک همه را درآورد.

خداحافظی اشکبار آچار فرانسه رئال مادرید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ناچو فرناندز امروز از رسما رئال مادرید خداحافظی کرد. 23 سال حضور در باشگاه و عناوین پرشمار در کارنامه او. هنگامی که به نظر می‌رسید که او تمدید خواهد کرد در نهایت خبر از جدایی داد. این مدافع باتجربه در نهایت با القادسیه قرارداد امضا کرد و به کار خود در پایتخت اسپانیا پایان داد.

به نقل از ورزش سه از همه کاره ابدی، آچار فرانسه همه مربیان در مواقع اضطراری و فوتبالیستی که همیشه تمام توانش را در زمین گذاشت و برای رئال فداکاری کرد، امروز در مراسمی ویژه با حضور مدیران و ستاره‌های سابق و حال حاضر رئال تجلیل شد.

بازیکنی با 6 لیگ قهرمانان و نمونه‌ای برای همه بازیکنان جوان «لا فابریکا»، بازیکنی که نه تنها در زمین بازی درخشید، بلکه رفتاری مثال زدنی از خود نشان داده است.

کاپیتان ابدی رئال امروز همراه خانواده‌اش در مراسم شرکت کرده بود و در ابتدا تصاویری از روزهای ابتدایی حضورش در رئال و سپس بهترین بازی‌ها و گل‌هایش پخش شد. تصاویری که باعث شدند بغض ناچو و خانواده‌اش بشکند. حاضران در مراسم نیز احساساتی شده بودند.

سپس فلورنتینو پرز، رئیس رئال، پشت میکروفن رفت و شروع به سخرانی کرد: «امروز روز غم‌انگیزی برای رئال مادرید است زیرا بازیکنی که همه چیز را به ما داد، از جمع ما می‌رود. ناچو تو در کودکی به ما ملحق شدی، در همه رده‌ها بازی کردی و در چنین دوره تاریخی باشگاه، همواره بازیکن مهم بودی. ناچو تو الگویی برای هر بازیکن جوان هستی که رویای رسیدن به جایگاه تو در رئال را دارد. ناچو تو همیشه نماینده تمام ارزش‌های رئال مادرید بوده‌ای. ناچو می‌دانی که رئال مادرید خانه تو بوده و همیشه نیز خواهد بود.»

سپس ناچو شروع به صحبت کرد: «رئال مادرید همه چیز من بود. می‌خواهم از همه در رئال مادرید، مدیران، کارکنان، مربیان، هم تیمی‌ها و.... تشکر کنم. همه کسانی که اینجا هستند به من کمک کرده‌اند. می‌خواهم همه شما مرا به عنوان بچه آکادمی رئال مادرید به یاد بیاورید که تمام تلاشش را کرد تا به همه چیز برسد. متشکرم. از هم تیمی‌هایم، از شما تشکر می‌کنم که همه چیز را برای من آسان کردید. آینده رئال بسیار روشن است.»

ناچو بعد از گریه بچه‌هایش نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد: «نگران نباشید، رئال مادرید همیشه خانه ما خواهد بود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: