کد خبر: ۹۷۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳
طبق اعلام روزنامه الامارات الیوم باشگاه الوحده قصد ندارد که عمر خربین را به تراکتور بدهد.

واکنش الوحده به پیشنهاد تیم ایرانی برای عمر خریبینبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عمر خربین یکی از بازیکنان است که تراکتور برای تقویت خط حمله خود در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، سایت ترانسفرمارکت پا را از این فراتر هم گذاشت و از انتقال قطعی این مهاجم سوریه ای به تراکتور خبر داد که این با واکنش باشگاه اماراتی همراه شد.

به نوشته الامارات الیوم، یکی از مسئولان باشگاه الوحده اعلام کرد که عمر خربین با وجود غیبت در اردوی پیش‌فصل این تیم در فهرست سرمربی برای فصل بعد قرار دارد و به همین خاطر باشگاه او را حفظ خواهد کرد.

عمر خربین دلیل غیبتش در اردوی تابستانی تیم الوحده در صربستان را خاص توصیف کرد. 

این بازیکن سوریه ای در اقدامی عجیب عکس های خود با پیراهن الوحده را حذف کرد که این خشم هواداران  این تیم را به دنبال داشت.

خربین فصل بسیار خوبی را با الوحده پشت سرگذاشت. او در ۲۵ بازی موفق به زدن ۱۸ گل در لیگ امارات شد و عنوان آقای گلی را به دست آورد.

او به همراه نیکولاس خیمنس، مهدی قایدی، سفیان رحیمی و سفیان بوفتینی ۵ نامزد انتخاب بهترین بازیکن فصل قبل لیگ امارات هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: