کد خبر: ۹۷۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۴۵
مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب فقدان سکوی دائمی فروش کالای حجاب، عدم حمایت‌های مالی و کالای فرهنگی تلقی نشدن محصولات حجاب را از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کالای حجاب خواند و خواستار رفع این چالش‌ها در دولت چهاردهم شد.

هر بلاگری نباید تبلیغ چادر کند !به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حمیدرضا امیدی در بخش‌هایی از گفت‌وگو خود با ایسنا گفت:

*مهم‌ترین مشکل فعلی تولیدکنندگان کالای حجاب نبود سکوی فروش دائمی است که تولیدکنندگان بتوانند در یک راسته از بازار یا مجتمعی مشخص اقدام به فروش محصولات خود کنند.

*همانگونه که وقتی کسی در تهران می‌خواهد کفش بخرد به باغ سپهسالار به عنوان بورس فروش کفش و اولین گزینه فکر می‌کند، درمورد خرید کالای حجاب هم باید چند مرکز مشخص وجود داشته باشد که فردی که خواهان این محصولات است دچار سردرگمی نشود.

*بر اساس ماده ۶ لایحه عفاف و حجاب باید اقلام مرتبط با عفاف و حجاب و ملزومات آن کالای فرهنگی محسوب شود، به دنبال این بودیم که کلیه محصولات ذیلِ کالای حجاب، کالای فرهنگی محسوب شوند ولی اکنون تنها چادر، پارچه چادری و ملزومات حجاب (گیره روسری، ساق دست و...) به عنوان کالای فرهنگی محسوب می‌شوند.

*نمی‌توان منکر تاثیرگذاری تبلیغات بلاگرهای حجاب در زمینه فروش محصولات شد این روزها فضای مجازی تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد اما پیشنهاد خود ما هم این بود که این افراد در چارچوب قانون فعالیت کنند. هر بلاگری نباید تبلیغ چادر کند. وزارت ارشاد باید آیین‌نامه‌ای تدوین کند و بلاگرها بر اساس همان آیین‌نامه تبلیغ کالای حجاب کنند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: