کد خبر: ۹۷۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۵۵
واژگونی پژو ۴۰۵ در اصفهان یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی پژو ۴۰۵ مرگبار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری اصفهان گفت: بامداد امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳) در ساعت ۵۴ دقیقه بامداد واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

محمد شریعتی ضمن اعلام این خبر به ایسنا توضیح داد: محل وقوع حادثه شهرک ولیعصر اصفهان بود که بلافاصله از دو ایستگاه ۱۱ و ۳ آتش‌نشانی به این مکان نیرو اعزام شد. این خودرو پس از انحراف و برخورد با جداول وسط بلوار واژگون شده بود.

این مقام آتش‌نشانی با اشاره به مرگ یکی از سرنشینان ادامه داد: یکی از سرنشینان خودرو به‌علت شدت ضربۀ وارد شده، همان لحظه جان خود را از دست داده  بود و دو نفر دیگر مصدوم شدند، مصدومان پس بررسی و انجام اقدامات اولیه به منظور ادامۀ روند درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

او تأکید کرد: پس از انجام فعالیت‌های لازم از سوی آتش‌نشانی و اورژانس و اجرای تمهیدات ایمنی به‌منظور رفع خطر، محل حادثه در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: