کد خبر: ۹۷۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۵۲
محسن هاشمی گفت: با حمید رسایی تسویه حساب دارم، چون هر چه از دهانش درمی‌آید می‌گوید.

محسن هاشمی: با حمید رسایی تسویه حساب دارم، هرچه از دهانش در می آید می گوید /او بود که استخر فرح را مطرح کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در بخش هایی از سخنان خود در برنامه «به اضافه یک» شبکه سوم سیما گفت: ما یک گروه چپ داریم و یک گروه راست که به آنها اصولگرا می گویند. هم در اصولگرایان و هم در اصلاح طلبان برخی افراد افراطی داریم و برخی هم معتدل هستند. من خودم را از معتدلین اصلاح طلب می دانم.

وی افزود: البته ما در میان اصلاح طلبان افراطی هم داریم و کسانی هستند که می گویند در انتخابات شرکت نکنید و کسانی مثل ما هستند که می گویند باید شرکت کنیم.

 رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در ادامه گفت: در اصولگرایان هم اینگونه است. در مجلس آدم های تندرو  مثل آقای رسایی وجود دارد که هر چه از دهانش در می آید می گوید.

وی ادامه داد: دولت روحانی را می بینید متوجه می شوید که آقای روحانی سعی کرده است از دو طرف معتدلین را جمع کند. اما در دولت آقای رئیسی به سمت یکدست سازی رفتیم  و ایشان برخی از تندهای آن طرف را آوردند.

مجری از محسن هاشمی سوال پیرسد که می توانید کسی را اسم ببرید؟، که وی در پاسخ گفت: من آقای رسایی را اسم بردم چون با او تسویه حساب دارم، او بود که استخر فرح را مطرح کرد.

او افزود: آقای پزشکیان دارد دوباره گفتمان رفاه ملی دولت آقای هاشمی را مطرح می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: