کد خبر: ۹۷۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
تعداد بازدید: ۴۶
جزییات تعطیلی پنجشنبه ۴ مردادماه اعلام شد. در جدیدترین تصمیم روز پنجشنبه ۴ مردادماه به منظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی تعطیل اعلام شده است. اما کدام استان‌ها در این روز تعطیل هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ این روزها هوای داغ تابستانی دلیل تعطیلی ادارات و بانک‌ها شده است. در جدیدترین تصمیم روز پنجشنبه ۴ مردادماه به منظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی تعطیل اعلام شده است. اما کدام استان‌ها تعطیل هستند. این گزارش در صورت اعلام تعطیلی سایر استان‌ها به‌روز خواهد شد.

ادارات استان اصفهان پنجشنبه تعطیل است

اقتصادآنلاین نوشت: به دنبال فعال شدن کانون‌های گردوغبار و باتوجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش کم سابقه دما و ورود توده هوای گرم به استان، بمنظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی، پنجشنبه چهارم مردادماه ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌های استان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: شعب منتخب یا مرکزی بانک ها و بیمه های استان مطابق اعلام شورای هماهنگی ذیربط تا ساعت ۱۱ صبح دایر خواهند بود و کلاس های ترم تابستانی دانشگاهی استان مطابق برنامه قبلی برقرار است ولی کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت تمامی معادن و کارگاه های عمرانی منشاء گردوخاک تعطیل اعلام می شود و اداره کل محیط زیست و اداره کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحدها هستند.

وی اظهار کرد: لازم است مبادی مرتبط با حوزه تولید و کسب و کار مانند گمرک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و ... به صورت کشیک ارائه خدمت کنند.

آل یاسین با بیان اینکه انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند، افزود: به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه ها و ... در پایان وقت و سامانه های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری مورد تاکید است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: