کد خبر: ۹۷۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۴۳
دروازه‌بان تراکتور دور از تمرینات این تیم آمادگی بدنی خود را حفظ می‌کند.

عکس | گزینه پرسپولیس دور از تمرینات تراکتور!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حسین پورحمیدی پس از سال موفقی که در تراکتور سپری کرد، مجبور به ترک این باشگاه است و حضور علیرضا بیرانوند موجب شده تا تصمیم به جدایی داشته باشد و گفته می‌شود در این باره صحبت‌هایی هم با دراگان اسکوچیچ و مدیران این باشگاه انجام داده ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ورزش سه، پورحمیدی که سال گذشته 18 بار دروازه خود را در لیگ برتر بسته نگه داشت و بیشترین آمار کلین‌شیت در بین گلرها را به ثبت رساند، فعلا وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با باشگاه تراکتور دارد و با وجود اینکه دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده، امیدوار به دریافت رضایت‌نامه از این تیم است تا روند خوب خود را حفظ کند.

این دروازه‌بان طی چهار سال گذشته همواره جزء سه گلر با بیشترین کلین‌شیت بوده و در اردوی اخیر تیم ملی نیز حضور داشت که قصد دارد با جدایی از تراکتور، همین روند را ادامه بدهد و به همین منظور تمرینات انفرادی خود را تا مشخص شدن تکلیف تیم آینده‌اش دنبال می‌کند.

2057275

2057276

آرشا شکوری، گلر تیم جوانان ایران و باشگاه هوادار امروز در یک استوری اینستاگرامی ویدئویی از تمرین خصوصی خود و حسین پورحمیدی را منتشر کرد که نشان می‌داد این گلر ملی‌پوش با لباس قرمز ایران مشغول انجام تمرین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: