کد خبر: ۹۷۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۶۱
وزرای بهداشت، ارشاد و آموزش و پرورش دولت سیزدهم با رئیس جمهور منتخب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛  وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش با مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب، به صورت جدا گانه دیدار کردند.

وزرای مربوطه همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد خود در وزارتخانه‌های بهداشت، ارشاد و آموزش و پرورش پرداختند.

وزیر آموزش و پرورش پس از دیدار با پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: تصویری از شرایط کنونی آموزش و پرورش را خدمت دکتر پزشکیان ارائه کردم. اگر می‌خواهیم فرهنگ، اقتصاد کشور و مسائل اجتماعی، مسائل سیاسی کشور را به یک معنا حل کنیم باید امروز بر روی آموزش و پرورش کار کنیم. باید تصمیم بگیریم که ما می‌خواهیم جزئی از راه حل باشیم یا بخشی از مسئله و این تصمیم مهمی است که دولت آینده باید بگیرد.

وزیر آموزش و پرروش در دیدار با پزشکیان: مسائل آموزش و پرورش در یک دولت یا دو دولت حل نمی‌شود/ وزرای ارشاد و بهداشت هم بودند+ تصاویر


مراد صحرایی درباره پزشکیان، افزود: آقای پزشکیان یک شخصیت دانشگاهی هستند و دیدگاه عمیق و دقیقی نسبت به مسئله آموزش دارند به طور عام و به طور خاص امیدوارم نقطه نظرات ایشان است با سرعتی مناسب قابلیت تبدیل شدن به اعمال اثربخش و محسوس در نظام آموزش و پرورش داشته باشد.

وی افزود: البته باید بگویم مسائل آموزش و پرورش در یک دولت یا دو دولت حل نمی‌شود. اگر هر دولتی بتواند یکی از مسائل کلان را حل کند، انشالله در افق ۱۰ سال آینده مسائل کلیدی آموزش و پرورش حل خواهد شد.

وزیر آموزش و پرروش در دیدار با پزشکیان: مسائل آموزش و پرورش در یک دولت یا دو دولت حل نمی‌شود/ وزرای ارشاد و بهداشت هم بودند+ تصاویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: