کد خبر: ۹۷۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۴۷
خواننده سرشناس کلمبیایی باردیگر شور و هیجان را به استادیوم‌های فوتبال آورد.

دستمزد شکیرا برای خوانندگی در فینال کوپا آمریکا چقدر بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ هر چند کلمبیا قهرمان کوپا آمریکا 2024 نشد اما خواننده سرشناس این کشور پول خوبی در این مسابقه به جیب زد.

به گزارش مارکا، شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی، برای اجرای 7 دقیقه‌ای در فینال کوپا آمریکا که در میامی برگزار شد، 2 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. با وجود این دستمزد هنگفت، اجرای شکیرا با انتقاداتی نیز همراه بود. دلیل اصلی این انتقادات، طولانی شدن بیش از حد بین دو نیمه بازی بود. پیش از آغاز فینال انتقادات زیادی نسبت به افزایش مدت زمان استراحت بین دو نیمه از ۱۵ دقیقه به ۲۵ دقیقه به خاطر اجرای شکیرا شنیده می‌شد، اما اجرای این خواننده این بار تنها ۷ دقیقه طول کشید و در همان ۷ دقیقه هم شکیرا اجرای فوق‌العاده‌ای را به معرض نمایش گذاشت.

اما با این وجود باز هم استراحت بین دو نیمه بیشتر از ۱۵ دقیقه طول کشید که باعث ناراحتی نستور لورنزو، سرمربی تیم ملی کلمبیا شد. با وجود این انتقادات، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (CONMEBOL) معتقد است که این سرمایه‌گذاری کاملاً به صرفه بوده است. به گفته آنها، شور و هیجانی که شکیرا در ورزشگاه هارد راک ایجاد کرد، نشان داد که او هنوز هم یک انتخاب عالی برای چنین مسابقات و رویدادهای مهمی است.

علاوه بر دستمزد 2 میلیون دلاری، اجرا در کوپا آمریکا مزایای دیگری نیز برای شکیرا داشت. شکیرا که دارایی‌های او حدود ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود بار دیگر با مخاطبان خود در ایالات متحده که همیشه علاقه زیادی به او داشته‌اند، دیدار کرد و همچنین به رزومه پربار خود در زمینه اجرا در رویدادهای بزرگ ورزشی مانند جام جهانی 2006 آلمان، 2010 آفریقای جنوبی و 2014 برزیل افزود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: