کد خبر: ۹۷۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۵۳
سه دستگاه گنج یاب غیر مجاز و قاچاق به همراه متعلقات آن کشف و ضبط شد.

کشف ۳ دستگاه گنج یاب از یک خودرو در این شهربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از کشف ۳ دستگاه گنج یاب قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پژو خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ داود آقازاده ۲ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری شهر جدید ایوانکی، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک که نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی با اشاره به بازرسی پژو توسط پلیس افزود: ماموران انتظامی موفق شدند سه دستگاه گنج یاب غیر مجاز و قاچاق را به همراه متعلقات آن کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه برخورد قاطع با قاچاقچیان میراث فرهنگی در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از فعالیت های افراد سودجو موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس عرب گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر سمنان و وصول شکایت مالباختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده با تشکیل کارگروهی در کلانتری ۱۱ شهدا از نیروها اطلاعاتی و عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس و به کار گیری شیوه های نوین کشف جرم، هویت سارق شناسایی و به تمامی واحدهای عملیاتی سطح شهرستان ابلاغ شد .

این مقام انتظامی بیان کرد: سرانجام ماموران انتظامی با تحت نظر گرفتن سارق و تعقیب وی، متهم را در مخفیگاهش طی یک عملیات برق آسا دستگیر کردند.

سرهنگ عرب اضافه کرد: متهم در بازجویی های پلیسفنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر سمنان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه سارق با استفاده از تاریکی شب و با انتخاب خودروهایی که ایمنی پایین تری داشتند، در مناطق خلوت اقدام به سرقت محتویات آنها کرده بود، توصیه کرد: شهروندان از وسایل بازدارنده نظیر دزدگیر مناسب، دوربین مداربسته در پارکینگ استفاده و از پارک وسیله نقلیه خود در مناطق تاریک و خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده رفت و آمد افراد مشکوک در محله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: