کد خبر: ۹۷۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۴۵
باشگاه نساجی مازندران فعالیت نقل و انتقالاتی خود را با جذب وینگر سابق هوادار و استقلال آغاز کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نساجی مازندران که پنج روز است تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده، رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد و از عقد قرارداد با بابک مرادی، بازیکن سال گذشته هوادار تهران خبر داد.

بابک مرادی که طی دو سال و نیم گذشته در هوادار تهران عضویت داشته و در 59 مسابقه برای این تیم سه گل به ثمر رسانده بود، به‌عنوان نخستین خرید نساجی مازندران معرفی شد و با این باشگاه قرارداد امضاء کرد.

عکس | بازیکن سابق استقلال، اولین خرید نساجی

این بازیکن 30 ساله طی روزهای اخیر در تمرینات نساجی حضور پیدا کرده و در دوره آماده‌سازی پیش‌فصل این تیم شرکت داشت که اکنون رسما از او به‌عنوان نخستین خرید سرخ پوشان قائم‌شهری رونمایی شد.

باشگاه نساجی مازندران در نظر دارد تا ایوب کلانتری و متین کریم‌زاده، دو بازیکن سابق خود را هم به خدمت بگیرد و مجددا با آنها قرارداد امضاء کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: