کد خبر: ۹۷۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۵۳
سازمان ملی سنجش به داوطلبان در مورد سایت و کانال جعلی «سنجش الکترونیک» هشدار داد.

سازمان سنجش اطلاعیه دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد فعالیت سایت و کانال جعلی به نام «سنجش الکترونیک» به داوطلبان آزمون‌ها هشدار داد.

بنابر گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است:

در روزهای اخیر سایت و کانالی جعلی به نام سنجش الکترونیک (به نشانی esanjesh.org و کانال تلگرامی t.me/esanjeshorg )با کپی گرافیک، آرم و اطلاعات سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اقدام به فعالیت نموده است که این اقدام غیرقانونی بوده و تحت پیگرد مراجع قانونی قرار دارد. این سایت و کانال همچنین اقدام به انتشار برخی مصاحبه‌ها و اطلاعات جعلی و کذب به نقل از رئیس و معاونان سازمان ملی سنجش به قصد فریب داوطلبان کرده است که ضرورت هشیاری داوطلبان آزمون ها و رسانه‌های کشور را دو چندان ساخته است. لذا از تمامی داوطلبان آزمون های سازمان ملی سنجش تقاضا می شود از درج هرگونه اطلاعات و مشخصات فردی و آزمونی خود در سایت و کانال مذکور جداً خودداری نمایند. بدیهی است در صورت عدم رعایت، مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از آن به عهده داوطلب خواهد بود.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تأکید می نماید جعل و ایجاد سایت مذکور که مشابه با سایت این سازمان می‌باشد و یا سوءاستفاده از عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان ملی سنجش، جهت فریب داوطلبان و کلاهبرداری صورت گرفته و فاقد اعتبار است و تنها مرجع اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در آدرس www.sanjesh.org در حال فعالیت است و این سازمان در پیام‌رسان‌های خارجی هیچ گونه فعالیتی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: