کد خبر: ۹۷۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۵۲
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی، گفت: به نظر من دولت پزشکیان، بهترین دولت بعد از انقلاب اسلامی خواهد بود.

رفاقت ۵۰ ساله پزشکیان با سردار علایی /دولت پزشکیان، بهترین دولت بعد از انقلاب خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سردار «حسین علائی» روز یکشنبه و پس از دیدار با «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران گفت: حدود ۵۰ سال است که با دکتر پزشکیان رفاقت دارم. این دیدار نیز رفاقتی و در عین حال پیشنهاداتی بود که بنده در حوزه‌های مختلف دادم و ایشان مثل همیشه استقبال کردند و قرار شد نظراتمان را باز هم بصورت مرتب به او انتقال دهیم. انشالله که دوره ریاست جمهوری پزشکیان دوره‌ای بسیار موفق در جهت اعتلای یک کشور و توسعه ایران عزیز باشد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی درباره سخنان پزشکیان در این دیدار، گفت: دکتر پزشکیان تمام پیشنهادها را قبول کردند، اما امروز نمی‌شود برخی مسائل را مطرح کرد. به نظر من این دولت، بهترین دولت بعد از انقلاب اسلامی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: