کد خبر: ۹۷۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵
رئیس جمهور منتخب که امروز به صورت ناگهانی در صحن علنی مجلس حضور یافته بود، به ارائه توضیحاتی درباره روند انتخاب و معرفی اعضای کابینه چهاردهم پرداخت.

توضیحات پزشکیان درباره روند سخت انتخاب اعضای کابینه چهاردهمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مسعود پزشکیان که در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده بود، بعد از پایان جلسه در توضیح چگونگی انتخاب وزرا اظهار کرد: از افراد در گروه‌های مختلف سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل که فکر می‌کنند می‌توانند کمک کنند، درخواست کردیم که رزومه دهند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی اضافه کرد: این رزومه را گروه‌هایی جداگانه یعنی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و مستقلان به صورت جداگانه بررسی می‌کنند و نهایتا افرادی بالا می‌آیند و درباره آنها تصمیم می‌گیریم.

رئیس جمهور منتخب بیان کرد: افرادی که نمره بیشتری آورده و می‌توانند هماهنگ عمل کنند انتخاب خواهیم کرد اما کار سختی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: