کد خبر: ۹۷۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۴۳
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب با آزادی کامل هیات دولت را انتخاب و افراد متخصص را فارغ از گرایشات حزبی به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب در تذکری اظهار کرد: امیدوارم آقای پزشکیان در مسئولیت مهم خود موفق باشد و عده‌ای اجازه دهند که ایشان با آزادی کامل هیات دولت را انتخاب کند.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور منتخب مبنی بر این‌که امور را با همکاری و انسجام پیش ببریم، اضافه کرد: افراد متخصص فارغ از گرایشات حزبی به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند و سهم‌خواهان به رئیس جمهور منتخب فشار نیاورند البته آقای پزشکیان به صراحت فرمودند که تحت تاثیر سهم‌خواهان قرار نگرفته و دیکته افراد را قبول نمی‌کند که این رویکرد ایشان جای خوشبختی دارد.  

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: