کد خبر: ۹۷۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵
رئیس جمهور منتخب با حضور در مجلس با بیان اینکه مشکلات کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد، گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مسعود پزشکیان با حضور در جلسه علنی امروز مجلس گفت: قرار نبود در مجلس صحبت کنم؛ امروز به مجلس آمدم تا سلامی کرده و تشکر کنم  و ان‌شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که در مناظرات و بحث های مجلس مطرح کردم، مشکلات کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد و مجبوریم دست به دست هم داده تا از بحران ها و مشکلات با هماهنگی و همدلی عبور کرده و پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

پزشکیان گفت: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم؛ ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند و نباید تصور شود «کسی» شدم. با رای مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می کنم پاسخگوی نیازهای مردم باشم.

رئیس‌جمهور منتخب گفت: قطعا هر کسی بخواهد مسئولیت پذیر باشد، باید پاسخگوی نیاز مردم باشد؛ بارها وصیت امام علی(ع) را خوانده و اعتقاد دارم که توصیه به تقوا می کند؛ تقوا از دیدگاه حدیثی و قرآنی، حرکت بدون خطا در اقتصاد و صنعت و کشاورزی است. تقوا اصلی است که آدم را می تواند به هدفش برساند.

وی افزود: امام علی می‌فرمایند دنبال دنیا راه نیفتید حتی اگر دنیا دنبال شما راه افتاد، اگر از این دنیا هم چیزی از شما گرفتند، تاسف نخورید؛ پس اگر  پست و مقام و پول و قدرت گولمان نزند، می‌توانیم حق گفته و با ظالم دشمنی کرده و یار و یاور مظلومان باشیم که در اعتقاد و یاور ما است.

پزشکیان بیان کرد: باید کاری کرده که بی عدالتی و حق کشی ها از بین رفته و جامعه‌ای درست کرده که در آن عدالت و انصاف حکمفرما باشد آن هم بدون آن که دنبال پست و مقام برای خودمان و اطرافیان‌مان باشیم.

وی افزود: تلاش می کنیم با کمک شما و بقیه عزیزان خدمتگزار مردم باشیم و امیدوارم خداوند ما را شرمنده مردم عزیزی نکند که علی رغم تمام تبلیغات در پای صندوق های رای آمدند و مشت محکمی بر دهان افرادی زدند که در خارج و داخل برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغ می‌کردند.

پزشکیان با تشکر از نمایندگان گفت: در خدمت شما هستیم و همچنان همان آدمی هستم که بودم و فرقی نخواهد کرد جز اینکه بار مسئولیت ما سنگین تر شده است؛ خدا کمک کند که شرمنده نشویم.

رئیس جمهور منتخب در پایان با تشکر از رئیس و هیات رئیسه مجلس گفت: قلبا از آقای قالیباف رئیس مجلس تشکر می کنم، در این مدت با رئیس و هیات رئیسه مجلس جلسه داشتیم که از لطف ایشان قدردان هستم که ان‌شاءالله با هم بتوانیم گره های در کشور را حل کنیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: