کد خبر: ۹۷۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۵۶
رئیس جمهور منتخب گفت: همه ما دلمان می‌خواهد در کابینه باشیم اما این انتخاب باید از بهترین‌ها، چه اصولگراها و اصلاح طلب‌ها و برای ایران و مملکت باشد.

فرمان پزشکیان به طیب نیا / این جلسه را برگزار کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، امروز (شنبه) در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و اصناف با عنوان همکاری برای جهش تولید، گفت: باید عرصه را باز کنیم تا شما بتوانید کار کنید و قطعاً با شما می‌توانیم مملکت را به جلو ببریم.

بنابر گزارش مهر، وی افزود: اگر قرار است حرف بزنیم باید حرفی محکم بزنیم که مبنای علمی دارد که دچار بی‌ثباتی نمی‌شود و این شما هستید که باید با دانشگاهی‌ها و کارشناسان بنشینید و حرفی بزنیم که بر روی آن بتوانیم پافشاری کنیم.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: باید تولید و صنعت را از تهران خارج کرده و به سواحل دریا منتقل کنیم؛ در این صورت هم به آسودگی می‌توان کالاهایتان را صادر کنید و هم می‌توانید به راحتی کالا و مواد مورد نیاز خود را وارد کنید.

پزشکیان با انتقاد از بزرگ شدن شهر تهران اظهار کرد: به دلیل حجم و گستردگی که در تهران اتفاق افتاده است هر دولتی بیاید نمی‌تواند در بخش خدمات آب و برق و گاز از تولید کنندگان حمایت کافی داشته باشد.

رئیس جمهور منتخب در خصوص انتخاب اعضای کابینه خود گفت: انتخاب به این سادگی نیست؛ البته همه ما دلمان می‌خواهد در کابینه باشیم اما این انتخاب باید از بهترین‌ها چه اصولگراها و اصلاح طلب‌ها و برای ایران و مملکت باشد.

وی‌ادامه داد: از آقای طیب نیا عضو شورای راهبری انتخاب دولت چهاردهم می‌خواهم جلسه‌ای با حضور فعالان بخش خصوصی دانشگاهیان و دست‌اندرکاران برگزار شود.

در ادامه این نشست علی طیب نیا عضو شورای راهبری انتخاب دولت چهاردهم در سخنانی تاکید کرد: مطمئن باشید تصمیمات مهم با حضور مردم و مشارکت آنها و نمایندگان نهادهای مدنی اتخاذ خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: