کد خبر: ۹۷۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۴
النا و الیسا ۱۳ و ۱۴ ساله بامداد امروز از بالای برج های حکیمیه تهران به پایین پریده و خودکشی کردند.

خودکشی ۲ خواهر ۱۳ و ۱۴ ساله از طبقه ۱۹ برج افق حکیمیه تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ساعت ۵ صبح بامداد امروز ۳۰ تیرماه سال ۱۴۰۳ در یک اقدام تلخ دو خواهر ۱۳ و ۱۴ ساله به نام های النا و الیسا به طور همزمان خودکشی کردند.

این دو خواهر که ساکن طبقه ۹ یکی از برج های شهرک بهشتی حکیمیه بودند از طبقه ۱۹ همان برج خود را به پایین پرتاب کرده و جان باختند.

این دو خواهر بعد از جدایی پدر و مادر با مادر خود در این برج زندگی می‌کردند.

طبق تحقیقات قضایی و پلیسی این دو خواهر از شب از قبل از خودکشی از خانه خارج شده و ناپدید شده بودند و به هیچ تماس تلفنی پاسخ نمی دادند تا اینکه اجساد آنها ۵ صبح در محوطه برج پیدا شد.

ناپدید شدن این دو خواهر همان شب قبل از یافتن اجساد توسط والدین آنها به پلیس اطلاع داده شده بود و شواهد نشان می دهد آن دو شب تا صبح در همان طبقه ۱۹ ( پشت بام) به سر برده بودند.

تحقیقات پلیسی در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: