کد خبر: ۹۷۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۴۴
اراذل و اوباش محله خزانه که با ضرب و جرح سه نفر اقدام به تخریب یک دستگاه خودرو نیز کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری اراذل و اوباش در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش محله خزانه که با ضرب و جرح سه نفر اقدام به تخریب یک دستگاه خودرو نیز کرده بودند، خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اعلام خبری مبنی بر قدرت نمایی و استفاده از سلاح سرد توسط دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در محله خزانه که اقدام به تخریب یک دستگاه خودرو و ضرب و جرح سه نفر از شهروندان کرده بودند، تیم عملیات کلانتری ۱۶۰ خزانه بلافاصله به محل اعزام شدند اما متهمان قبل از حضور پلیس از محل متواری شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، افزود: با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد قبل از دستگیری سعی در فرار از مخفیگاه خود را داشتند اما قبل از انجام هر نوع اقدامی هر دو نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به عنف و تخریب خودرو و چند فقره شرارت اعتراف کردند. همچنین سه نفر از شکات که از سوی این افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، شناسایی شده و شکایت خود را ثبت کردند. تلاش برای شناسایی شکات دیگر نیز ادامه دارد.

قاسم پور با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، گفت: متهمان برای تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: