کد خبر: ۹۷۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۴۴
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: سران جنایتکار رژیم آپارتاید اسرائیل و حامیان غربی آنان بدانند هیچکدام از این اقدامات جنایت آمیز نمی‌تواند جبران کننده شکست‌های راهبردی آنان در برابر ملت صبور و مقاوم فلسطین باشد.

کنعانی: رژیم صهیونیستی بداند، اقدامات جنون‌آمیز نمی‌تواند جبران شکست راهبردی آنان باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی که در حساب رسمی خود در فضای مجازی منتشر کرد، عنوان داشت: در طول قریب به ده ماه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون حدود ۸۶۰۰ دانش‌آموز و بیش از ۵۰۰ تن از کادر آموزشی به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: با تعطیلی مدارس و اسکان آوارگان در ساختمان‌های آموزشی و مدارس، این مکانها همچنان به بهانه‌های واهی، به عنوان اهداف جنگی مورد تهاجم ارتش تروریستی رژیم اسرائیل قرار می‌گیرند. در تازه‌ترین جنایت، "مدرسه الفلاح" در منطقه الزیتون شهر غزه هدف بمباران این رژیم قرار گرفته که دهها شهید و مجروح برجای گذاشته است.

به نقل از ایرنا سخنگوی دستگاه دیپلماسی اظهار داشت: سران جنایتکار رژیم آپارتاید اسرائیل و حامیان غربی آنان بدانند هیچکدام از این اقدامات جنایت آمیز نمی‌تواند جبران کننده شکست‌های راهبردی آنان در برابر ملت صبور و مقاوم فلسطین باشد.

کنعانی در پایان عنوان داشت: رژیمی که برای بقا جز توسل به جنایت چیزی ندارد، فنا مقصد پایانی و نزدیکترین مقصد آنست.

آنروا روز چهارشنبه ۲۷ تیر اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه حدود ۷۰ درصد از مدارس این آژانس توسط ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، بیش از ۹۵ درصد این مدارس به عنوان مرکز اسکان آوارگان فلسطینی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

آنروا تاکید کرد که بر اثر بمباران مدارس و مراکز وابسته به آن در نوار غزه از آغاز جنگ، ۵۳۹ آواره فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

پیش تر ایناس حمدان مدیر دفتر اطلاع‌رسانی آنروا در غزه گفته بود که از آغاز جنگ غزه، ۱۹۰ تاسیسات این آژانس در این باریکه تخریب شده است.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد نیز اعلام کرده بود که هیچ جا در غزه امن نیست و تلاش‌های بیشتری باید انجام شود تا از غیرنظامیان محافظت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: