کد خبر: ۹۷۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۵۵
تبلیغات ویژه فیلم سینمایی «گردبادها» با یک ایده خلاقانه توجه مردم را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فیلم "گردبادها" در ابتدا با چالش‌هایی در زمینه تبلیغات روبرو بود. حتی پوستر این فیلم هم در لیست "بدترین پوسترهای فیلم ۲۰۲۴" قرار گرفت. اما به نظر می‌رسد تیم بازاریابی این فیلم با ایده‌های خلاقانه خود جبران مافات کرده است. آنها با نصب بیلبوردی تعاملی در شهر پاریس، غوغا به پا کرده‌اند.

به نقل از اطلاعات این بیلبورد که مثل هیچ بیلبورد دیگری نیست، به گونه‌ای طراحی شده که انگار توسط یکی از گردبادهای فیلم تخریب شده است.

پوستر فیلم به صورت وارونه نصب شده، قاب آن شکسته و سیم‌ها از آن بیرون زده‌اند. در اطراف بیلبورد هم توده‌هایی از ماسه انباشته شده است.

این ابتکار جالب، توجه همه رهگذران را به خود جلب می‌کند و به آنها یادآوری می‌کند که فیلم جدید "گردبادها" به زودی روی پرده سینماها خواهد رفت.

به نظر می‌رسد این استراتژی بازاریابی مؤثر بوده، چرا که تصاویر و ویدئوهای این بیلبورد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: