کد خبر: ۹۷۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۴۹
جریمه تخلف حرکت دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، به نیم میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

جریمه جدید «دنده عقب غیرمجاز» چقدر است؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ میزان جریمه تخلف «حرکت دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها»، در تمام شهرها به نیم میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

ایسنا در خبری نوشت: از اواخر تیرماه سال جاری، پس از سال ها، میزان مبالغ جرائم راهنمایی و رانندگی با پیشنهاد پلیس راهور و ابلاغ سرپرست نهاد ریاست جمهوری، افزایش یافت. دولت امیدوار است با افزایش میزان مبالغ جرائم، رانندگان کمتر مرتکب تخلف شده و از میزان تصادفات کاسته شود.

بر همین اساس جریمه تخلف «حرکت با دنده عقب در آزادراه ها و بزرگراه ها»، در کلان شهرها، مراکز استان ها، جاده‌های بین شهری، مناطق آزاد تجاری-صنعتی و سایر شهرها ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

در حالیکه در گذشته مبلغ جریمه این تخلف رانندگی، ۱۵۰ هزار تومان در کلان شهرها و در سایر شهرها ۱۳۵ هزار تومان بود.

همچنین تخلف «حرکت با دنده عقب غیر ضروری در راه‌ها» نیز در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری - صنعتی ۱۰۰ هزار تومان جریمه درپی دارد. میزان جریمه همین تخلف در سایر شهارها ۸۰ و در روستاها ۳۰ هزار تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: