کد خبر: ۹۷۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۴۶
جو بایدن اعلام کرد اگر پزشکان تشخیص دهند از رقابت های انتخاباتی کنار خواهم رفت. این گفته بایدن در حالی است که وی پیش از این گفته بود:اگر خداوند متعال پایین بیاید و بگوید کناره‌گیری کنم، از رقابت‌ها کنار می‌روم، اما خدا پایین نیامده است!

موضع تازه بایدن درباره کناره‌گیری از رقابت‌ با ترامپبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ جو بایدن در مصاحبه‌ای گفت که اگر پزشکان به او بگویند که مشکل سلامتی دارد، شاید از رقابت‌های انتخاباتی کنار برود.

به نقل از نورنیوز جو بایدن در اولین موضع خود که نشان از تشدید فشار دموکرات‌ها بر وی دارد، به شبکه آمریکایی BET گفت: «اگر پزشکان به من بگویند که مشکل سلامتی دارم، برای ادامه حضور در رقابت‌ها تجدیدنظر می‌کنم».

بایدن گفت: «زمانی که کاندید شدم، انتظار نداشتم اختلافات به این حد برسد، اکنون باید برای غلبه بر این چند دستگی‌ها عمیق در کشور به مسیر خود ادامه دهم». او سن بالای خود را یک مزیت عنوان کرد و گفت که این نشان دهنده تجربه و «حکمت» او است.

او همچنین گفت که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و برای همین از اینکه از رقابت‌ها کناره‌گیری کند، تردید دارد و علی‌رغم مخالفت‌ها برای ادامه کمپین انتخاباتی مصمم است.

بایدن پیش از این گفته بود: ««اگر خداوند متعال پایین بیاید و بگوید کناره‌گیری کنم، از رقابت‌ها کنار می‌روم، اما خدا پایین نیامده است!»؛ اما موضع جدید او مبنی بر اینکه اگر پزشکان بگویند، شاید کنار برود، می‌تواند یک پالس برای کناره‌گیری از رقابت‌ها باشد.

طی هفته‌های اخیر و با محرز شدن ناتوانی جسمی و ذهنی بایدن به خصوص در مناظره انتخاباتی در مقابل ترامپ، دهها نفر از نمایندگان، حامیان مالی و اعضای حزب دموکرات خواستار کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی و جایگزینی فرد دیگری با وی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: