کد خبر: ۹۷۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۴۲
آنچه نیازمند ارزیابی بیشتر و گذر زمان است، ترکیب و تیمی است که دولت چهاردهم را به عنوان یک هویت وابسته و متکی به دکتر پزشکیان معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روزنامه جوان نوشت:

دکتر پزشکیان، تاکنون نشان داده آنچه رفتار می‌کند، تظاهر نیست و سخت بدان معتقد است.

اگر سخن از ساده زیستی می‌کند، وضعیت زندگی او گویای این ادعاست، اگر از عدم وابستگی حزبی می‌گوید گذشته‌اش این را ثابت می‌کند و اگر از آپارتاید رژیم صهیونیستی هم می‌گوید، بارها این مهم در مواضع او اعلام شده و نیک می‌داند که این اعلان‌های رسمی چه تبعاتی می‌تواند برای او داشته باشد، اما هرگز در مقام دفاع از مظلوم عقب ننشسته است.

اما آنچه نیازمند ارزیابی بیشتر و گذر زمان است، ترکیب و تیمی است که دولت چهاردهم را به عنوان یک هویت وابسته و متکی به دکتر پزشکیان معرفی خواهد کرد. سلوک شخصی و رفتار فردی و اجتماعی پزشکیان کمترین تردیدی را باقی نگذاشته است که او صادق است و به هرآنچه گفته و رفتار کرده باور و ایمان دارد، اما آیا دولت چهاردهم نیز همان‌گونه خواهد بود که پزشکیان شعار داده یا لابی قدرت و نفوذ، جهت‌گیری دولت او را دستخوش تغییر خواهد کرد؟ باید منتظر بود و ارزیابی کرد. اکنون قضاوت زود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: