کد خبر: ۹۷۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۶۷
روح‌الله مومن نسب، از حامیان سرسخت طرح صیانت، فیلترینگ و لایحه عفاف و حجاب است.

اظهارات عجیب مومن نسب درباره ارتباط نتیجه انتخابات و همستر کامبت/ دشمنان با مداخله سایبری معادلات انتخاباتی را تغییر دادند/ موش گربه را به بازی گرفت!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روح‌الله مومن‌نسب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، در حساب خود در یک شبکه اجتماعی با بازنشر یکی از پست‌های خود پیرامون برنامه «همستر کامبت» در تلگرام نوشت: «ایرانِ مظلوم ما همچنان در تلۀ تله‌گرام گرفتار است…شیرمردانِ آرش‌تبار! چرا غافل‌ید؟ با توطئۀ سایبری دشمن؛ موش، گربه را به بازی گرفت! آن‌ها در یک مداخلۀ سایبری توانستند معادلات انتخاباتی را تغییر دهند…».

او در نوشته قبلی خود که آن را بازنشر کرده نوشته بود: «پروژۀ همستر کامبت (Hamster Kombat) برای کشاندن مردم به فضای تحت کنترل صهیونیست‌ها و کاهش مشارکت و نشاندن گزینۀ غرب‌گرا بر صندلی ریاست جمهوری ایران، طراحی شده است.ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی برای رفع این «توطئه و تهدید سایبری» چه تدبیری کرده‌اند؟»

روح‌الله مومن نسب، از حامیان سرسخت طرح صیانت، فیلترینگ و لایحه عفاف و حجاب است. او که در انتخابات اخیر از سعید جلیلی حمایت می‌کرد، بعد از شکست نامزد محبوبش نوشت: «هر کس فقط نرم افزارهای خارجی( تله گرام، اینستاگرام و واتس آپ) داشت، به پزشکیان رأی داد! هرکس فقط نرم افزارهای داخلی داشت، به جلیلی... ما کشور را به فیلترشکن ها باختیم.»

اظهارات عجیب مومن نسب درباره ارتباط نتیجه انتخابات و همستر کامبت/ دشمنان با مداخله سایبری معادلات انتخاباتی را تغییر دادند/ موش گربه را به بازی گرفت!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: