کد خبر: ۹۷۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۴۶
کیهان با ارائه آمار و ارقامی به اصلاح طلبان تهمت آمارسازی برای سانسور خدمات دولت سیزدهم در حوزه برق زد.

یک یادداشت، یک انتقاد و یک پاسخ ! / آقای شریعتمداری پس در خصوص اسب زین شده انشا الله مزاح فرموده اید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روز دوشنبه یادداشتی با عنوان "هشدار به دولت پزشکیان برای دام خاموشی" به قلم مهدی عرب صادق در این خبرگزاری منتشر شد که مورد انتقاد کیهان قرار گرفت.

کیهان دریادداشتی تحت عنوان "اسب زین شده زیر پای دولت چهاردهم"به نقل از رئیس حوزه آبریز کارون نوشت : وضعیت سدهای کارون با وجود کاهش 4 میلیارد مترمکعبی آورد رودخانه‌ها مطلوب است و رها سازی آب سدهای برقابی طبق برنامه انجام می شود .

کیهان نقبی به یادداشت ذکر شده زده و در ادامه نوشته است:خبرآنلاین هم از قول یک فعال سیاسی که ضمنا کارشناس انرژی هم هست (!) نوشت که «در دولت سیزدهم و در حوزه انرژی بیش از ۱۴ مورد ترک فعل اساسی بی‌توجهی به قوانین برنامه وجود داشته است که منجر به خسارات شده است».

این رسانه، اصلاح طلبان را فاقد تجربه اجرایی برشمرد و آنها را به ایجاد استرس در مردم در موضاعات مختلف و علی الخصوص انرژی متهم کرد و نوشت: آنها استرس ناشی از بی‌تجربگی خود را به مردم تحمیل می‌کنند و بعد هم مشکل ایجاد می‌کنند و بعد هم می‌گویند نمی‌گذارند.

همچنین کیهان با ارائه آمار و ارقامی به اصلاح طلبان تهمت آمارسازی برای سانسور خدمات دولت سیزدهم در حوزه برق را نیز زده است.

در پی این انتقاد کیهان مهدی عرب صادق، پاسخی به خبرگزاری "خبرآنلاین"ارائه کرد که در ذیل می آید:

یک یادداشت، یک انتقاد و یک پاسخ ! / آقای شریعتمداری پس در خصوص اسب زین شده انشا الله مزاح فرموده اید!

‏‌ آقای کیهان سلام/ چرا اسب زین شده تان، نمی تواند راه برود!/ ناله های دردناکش را نمی شنوید؟

البته که دولت محترم سیزدهم نقاط قوت و مثبت قابل تقدیری داشته است و از شاخص های مهم آن پرتلاشی و پاکدستی رئیس آن دولت (شهید رئیسی) بود و امانتداری و صداقت معاون اول دولت سیزدهم در برگزاری انتخابات درخور ملت ایران و مطلوب رهبری نیز قابل تقدیر است؛ اما هر چه بگوییم از حلقه ناکارامدان وزرا شاید کم باشد.

اما آقای شریعتمداری:

 

  • اگر به اسب تشبیه می کنید که البته اشتباه است؛ بگویید چرا پاهایش زخم است و از شدت عفونت ناکارآمدی دچار تورم شده است.

 

  • اگر به اسب تشبیه می کنید که اشتباه است؛ چشمانش روشنایی ندارد و خاموش شده است.

 

  • اگر به اسب تشبیه می کنید که اشتباه است؛ گوش هایش مدت هاست شنوایی خوبی ندارد و پیام منتقدین را نمی شنود.

 

  • آقای کیهان شاید منظورتان نه《اسب زین شده دولت قبل》 که 《زین کردن دولت سایه بعد》 باشد که اگر این است یعنی اینکه *نه بلند مردم* را نشنیده اید.

 

  • نشنیده اید و بنای سد سازی دارید؟ دولت سایه اگر نتوانست آفتابی شود بهتر است در سایه سکوت بماند نه اینکه‌ آفتاب را به چالش بکشاند.

اما آقای شریعتمداری

  • ناترازی وعده و عمل دولت سیزدهم را متر نموده اید؟
  • درصد تحقق احکام بودجه سنواتی را می دانید یا خیر؟ آیا می دانید کمتر از یک سوم احکام محقق شده است؟
  • در دستیابی به اهداف برنامه ششم توسعه موفق بوده است؟ نگویید بوده است که بخش به بخش می بینید که فاصل عمل و هدف فرسنگ هاست!

 

  • آقای شریعتمداری مردم را که می شناسید؟ به خدای من و شما و مردم شریف و نجیب ایران از وضعیت موجود هم مردم دلخورند و هم رهبر معظم انقلاب!

 

  • آقای شریعتمداری حضور بین مردم امید بخش بوده و قابل تحسین و تمجید و تقدیر ولی مردم ناراصی هستند چون عمل به وعده های حضور را نیافتند.

 

  • آقای شریعتمداری فروش اوراق قرضه در دولت محترم سیزدهم چه میزان بوده است؟

 

  • آقای شریعتمداری توجه همه جانبه و هندسه چند ضلعی در روابط بین الملل بسیار ضروری است اما اکنون در دیپلماسی بین الملل در کدام نقطه ایستادیم و شرکای بین المللی و سیاسی ما چقدر به ما پایبند هستند و آیا تمامیت ارضی ما را در بیانیه هایشان با همسایگان عرب ما محترم شمرده اند؟

 

  • آقای شریعتمداری رهاورد اقتصادی پیمان شانگهای برای ما چقدر بوده است و منع مراودات مالی و بانکی مانع توسعه اقتصادی کشور از عواید این پیمان بوده است یا خیر؟

 

  • آقای شریعتمداری ناترازی برق در این دولت از ۹ هزار مگاوات به حدود ۱۷ هزار مگاوات رسیده و تراز تبادل برون مرزی اکنون نسبت به ده سال اخیر ۸۵ درصد کاهش یافته است.

 

  • آقای شریعتمداری قیمت پراید به هواپیمای شخصی چند سال اخیر رسیده است و وزیر همین دولت امروز می گوید باید بنزین وارد کنیم.

 

  • آقای شریعتمداری در ایران ما سفره های مردم خالی است اما در ایران شما شاخص های اقتصادی صعودی است! خوشا بسعادتتان* و اگر در یک ایران هستیم علت تقابل سفره خالی و شاخص صعودی در چیست؟

 

  • آقای شریعتمداری آمار طلاق را می دانید؟ آمار بیکاری را خبر دارید؟ آمار مهاجرت نخبگان که چه عرض کنم به رانندگان و کشاورزان هم رسیده، اطلاع دارید؟ آقای شریعتمداری نوجوانان و جوانان را چطور امیدوار کنیم وقتی جرات نمی کنیم سر صحبت را با آنها باز کنیم؟

 

  • آقای شریعتمداری سالهای دور آقای هاشمی با حدود دومیلیون رای نفر سی و یکم انتخابات مجلس تهران شدند و امروز نفر اول نماینده همین شهر پس از سال ها رشد جمعیت با حدود یک چهارم راهی بهارستان می شود!

 

  • آقای شریعتمداری شاخص ها را درست بیان کنید و تشریح کنید که در سال های اخیر چرا دولت مطلوب شما به فرمایشات رهبری در شعار سال نه تنها عمل نکرده که راه وارونه رفته؟
  • آقای شریعتمداری۴میلیون مسکن که نه؛سه میلیون تا پایان سه سال کجاست؟*آقای شریعتمداری برای مسکن مردم کلنگ نمی خواهند، کلید میخواهند*

 

  • درکشاورزی شاخص هاخوب نیست و وضعیت نامساعد چراکه وزیر مطلوب دولت زین شده سایه تان که سایه اش مستدام نباشد؛ در حال صرف *چای دبش* بوده اند.

 

  • اما آقای شریعتمداری عزیز؛به یادداشت اخیر بنده در خبرآنلاین تعریض فرمودید و تخصص بنده حقیر را درسایه تعجب و تحقیر فعالیت سیاسی قرار داده اید!

 

  • ایرادی ندارد؛ اتفاقا مشکل امروز کشور اینجاست که در ساحت سیاسی کشور، تخصص خیلی محوریت ندارد و البته این بنده ی حقیر ادعایی ندارد و انتقاداتم فراجناحی و حتی خیلی اوقات خلاف چارچوب های حزبی و جناحی بوده است و به همین دلیل در دوراهی نقد عادلانه و تخصصی و همراهی سیاسی و گروهی؛ اولی را برگزیده ام و بگذریم و صحت رویکرد عدالت محوری نوشته های تخصصی اینجانب مورد تایید دستگاه قضایی و عدلیه نیز می باشد و خوب می بود نقدهای خاموشی را در مواضع اینجانب در دولت های قبل ملاحظه می فرمودید!

 

  • آقای شریعتمداری پس در خصوص اسب زین شده انشاالله مزاح فرموده اید! اگر هم مزاح نبوده در پی اجبار پزشکیان به معجزه هستید که مطلوب تندروهای اهل سایه است، پس زین را بفرمایید خیلی بالا نبندند؛ البته میدانم مزاح فرمودید!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: