کد خبر: ۹۷۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۱۵۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی در عرصه بین المللی و نزد افکار عمومی دنیا دچار باخت سنگین شده است که این اولین بار در طول ۷۵ سال گذشته رخ داد.

باخت سنگین اسرائیل از نگاه علاءالدین بروجردی /عامل اصلی استمرار حملات اسرائیل، نتانیاهو استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علاءالدین بروجردی، در واکنش به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: با وجودی که رژیم صهیونیستی در طول ۸ ماه گذشته جنایات وحشتناکی را در حق مردم فلسطین و غزه انجام داده، باز هم در مقابل یک گروه از نیروهای متعدد فلسطینی شکست خورد و نتوانست به اهداف خود برسد.

وی در گفتگو با ایسنا، تاکید کرد: عامل اساسی استمرار حملات رژیم صهیونیستی و افزایش آن، شخص جنایتکار جنگی نتانیاهو است چون احساس می‌کند به محض اعلام آتش‌بس و پایان جنگ باید پای میز محاکمه رفته و نسبت به جنایات خود در این مدت طولانی پاسخگو باشد لذا نتانیاهو مصرانه در حرکتی ابلهانه و احمقانه به کار خود ادامه داده که باعث کشتار مردم مظلوم فلسطین می‌شود.
خبرهای مرتبط

واکنش فرمانده ارشد سپاه به اظهارات وزیر جنگ سابق اسرائیل علیه ایران
پیام مهم پزشکیان به جهان: آماده گفت‌وگو با اروپا هستم /آمریکا از تشدید تنش علیه ایران بپرهیزد /دوستی با چین و روسیه را ارزشمند می دانیم
سیگنال زودهنگام پزشکیان به کشورهای عرب منطقه / او در نشریه عربی «یادداشت اختصاصی» نوشت

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی جامعه جهانی عکس‌العمل مناسبی نداشت و اقدامات لازم را انجام نداد و متاسفانه کشورهای اسلامی نیز به خوبی به وظیفه خود عمل نکردند.

وی توضیح داد: عملا اقدامات جامعه جهانی در گرو زد و بندهای سیاسی با سردمداری آمریکا است و همین باعث شده که عکس‌العمل قاطع خوب و تاثیرگذاری از سوی جامعه جهانی شاهد نباشیم؛ لذا صورتحساب همه جنایات رژیم صهیونیستی به حساب آمریکا نوشته شده است.

بروجردی در پایان گفت: با وجود تمامی این اتفاقات در نهایت رژیم صهیونیستی در عرصه بین المللی و نزد افکار عمومی دنیا دچار باخت سنگین شده است که این اولین بار در طول ۷۵ سال گذشته رخ داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: