کد خبر: ۹۷۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۱۵۱
طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۱۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت هوا در تعطیلات پیش رو/ رگبار و رعدوبرق در این استان‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور و وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (۲۴ تیر) در برخی نقاط گیلان ، اردبیل، غرب مازندران، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و سمنان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی میشود.

وی افزود: این وضعیت دوشنبه (۲۵ تیر) در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و سه شنبه و چهارشنبه (۲۶ و ۲۷ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی و پنجشنبه (۲۸ تیر) در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: طی دو روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شرایط برای رشد ابر و رگبار و رعدوبرق و وزش باد در جنوب شرق فارس، ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان فراهم خواهد بود.

وی افزود: طی پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق به‌ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

ضیاییان اضافه کرد: شرق دریای عمان طی پنج روز آینده مواج خواهد شد. خلیج فارس و شرق تنگه هرمز نیز طی پنج روز آینده به تناوب مواج است. دریای خزر یکشنبه تا بعد از ظهر دوشنبه به نسبت مواج پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۵ تیر) صاف، تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۶ تیر ) صاف، تا قسمتی ابری،گاهی وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۶ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۱۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: