کد خبر: ۹۷۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۹۷
زهرا موسوی خامنه، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد جزئیاتی از روند اخراجش را شرح داده است.

ماجرای اخراج دختر میرحسین موسوی در دولت احمدی نژاد /همه اسناد کاری و تحصیلیم به یغما رفته بود، گویی دیپلمه ای بی‌سابقه کار بودمبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته خبر اخراج دختر میرحسین موسوی از دانشگاه رسانه ای شد. خبری که واکنش هایی نیز به دنبال داشت.

حال عصرایران شرح اخراج زهرا موسوی خامنه را از زبان خود او منتشر کرده است. در بخش هایی از این یادداشت آمده است

*در ابتدای حصر به گناه اینکه در مورد آن حصر خبر رسانی کرده بودیم، تعلیق وحقوقم قطع شده بود.

*من اما در حیطه درس و پژوهش همیشه موفق بودم، با رتبه زیر ۳۰ کنکور کارشناسی، ۱۹ ارشد و ۴ دکتری تحصیل و در دانشگاههای سوره، هنر، الزهرا هم تدریس کردم.

*وقتی در دهه نود همراه با بسیاری از همکاران اخراجی و ‌تعلیقی به کاربرگشتم، همه اسناد کاری و تحصیلیم به یغما رفته و با وجود مدرک دکترا گویی دیپلمه ای بیسابقه کار بودم.

*چند سال بعدتر سرانجام با شش سال و اندی تاخیر، به استادیاری ارتقا پیداکردم.( معلمان دانشگاه با اخذ مدرک دکتری استادیار می شوند).

*مطابق با یک مصوبه در آموزش عالی که شامل حال من نیز هست باید همزمان رسمی قطعی میشدم. اما گفتند در مورد تو نه! نمی شود و این آغاز ماجرایی تازه بود...

*سال ۹۹ گفتند یا باید بازخرید شوم یا اینکه پیمانی دایم.

*این مرحله هم قریب دو سال وچند روزی قبل نامه اخراج در دفتر جذب و به امضای رییس دانشگاه تحویل داده شد.

*سالها می‌گذرند ادم‌ها در دل حوادث آب‌دیده می‌شوند. باوجود آزار بی‌وقفه ونامه نگاریها و حق خوری‌ها یک گنجینه وفرصت بی‌بدیل هم فراهم شد و آن همنشینی با نسلهای جدید بود که خود معلمانی هستند جوان، پر از شور زندگی، درک اجتماعی و آشنا به حق و عدالت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: