کد خبر: ۹۷۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۴
تیم فوتبال پرسپولیس حدود یک ماه پیش مقابل مس رفسنجان صف آرایی کرد و توانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ایمان گودرزی؛ حدود یک ماه از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم گذشت. پس از قهرمانی سرخ ها اما خیلی چیز ها در باشگاه تغییر کرد. اوسمار در پرسپولیس نماند، بیرانوند فسخ کرد و ترابی و اسماعیلی فر بار خود را به سمت تراکتور تبریز بستند. شاید این اسامی بزرگ اکثر تیترهای رسانه ها را در دست گرفته باشند اما بلاتکلیفی در پرسپولیس ریشه عمیق تری دارد، برای درک بهتر به آخرین ترکیب پرسپولیس در لیگ بیست و سوم نگاهی بیاندازیم؛

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی،سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر

 

متلاشی مثل پرسپولیس!

از اسامی بالا اکنون فقط ریگی وضعیت مشخصی برای فصل بعد دارد و تقریبا اکثرا بازیکنان تیم قهرمان در بلاتکلیفی هستند.

بیرانوند مانند فصل گذشته چند روز پس از پایان مسابقات لیگ برتر، آپشن های قراردادش را بهانه کرد و با پرسپولیس فسخ کرد تا اولین جدایی غیر منتظره پرسپولسی باشد. گفته می شود بیرانوند پیشنهاداتی از تیم تراکتور و تیم والویک هلند دارد.

گولسیانی که این روز ها به موجب درخشش در یورو احتمالا قیمتش بالا رفته، هنوز با این تیم بر سر مبلغ نهایی قرارداد برای تمدید به توافق نرسیده و او هم وضعیت نامشخصی دارد.

کنعانی با اینکه یک فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد اما در روز های اخیر ساز ناسازگاری زده و هنوز پاسپورتش را برای حضور در اردوی هلند به باشگاه تحویل نداده است. این در حالیست که این مدافع روز گذشته به باشگاه رفته و با انگشتی استامپی از محل باشگاه خارج شد اما هوز علت این موضوع مشخص نیست و احتمالا این مدافع با افزایش مبلغ قراردادش در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند.

دانیال بعد از دو فصل حضور در اردوگاه سرخ، با انتشار یک پست از جمع پرسپولیسی ها جدا شد و به همراه مهدی ترابی راهی تراکتور تبریز شدند.

عبدالکریم حسن بعد از حل شدن مشکلات داخلی اش، این روز ها با پیشنهادات قطری مواجه شده و خودش هم بی میل به بازگشت خانه نیست اما مشکلش قراردادی است که با پرسپولیس دارد و احتمالا او هم با پرداخت یک رضایتنامه از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد.

مسعود ریگی با توجه به عملکردش و با وجود یک فصل دیگر از قراردادش در این تیم باقی خواهد ماند.

سروش رفیعی هم از جمله بازیکنانی است که اکنون قرارداد ندارد اما احتمالا بعد از بازگشت از تعطیلات با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

 

اورونوف پیشنهاد چند میلیون دلاری از سوی تیم های متمول حاشیه خلیج فارس برای او رسید اما با توجه به اینکه یک فصل دیگر قرارداد دارد، احتمالا پرسپولیس به راحتی این بازیکن را از دست ندهد.

عالیشاه جز معدود بازیکنانی است که پرسپولیس ها نگرانی بابت تمدید قراردادش ندارند و این بازیکن هر ساله بدون حاشیه خاص، قراردادش را با سرخ پوشان تمدید می کند.

عیس آل کثیر در سالیان اخیر جز بازیکنانی بوده که برای تمدید قراردادش مشکلاتی وجود داشته، عیسی که انتقال ناموفق به سپاهان را در فصل گذشته تجربه کرد، احتمالا این فصل اشتباه فصل گذشته را تکرار نکند و با پرسپولیس برای تمدید به توافق برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: