کد خبر: ۹۷۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۴
صبح دیروز به مأموران انتظامی رشت خبر رسید که دختری ۲۳ساله در محدوده کمربندی شهید بهشتی قصد پرت کردن خود جلوی خودروهای عبوری را دارد.

نجات ۲ دختر جوان از خودکشی توسط ماموران پلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در این شرایط مأموران کلانتری ۲۲ راهی محل شدند و با اقدام بموقع، مانع خودکشی دختر ۲۳ساله شدند. دختر جوان انگیزه خود را از این کار مشکلات شخصی و اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

در حادثه دیگری که در شیراز اتفاق افتاد، دختر ۲۲ساله‌ای روی پل معالی‌آباد رفت و قصد داشت خودش را پایین بیندازد. دقایق کوتاهی از اعلام این خبر می‌گذشت که مأموران کلانتری ۲۳گلدشت خود را به محل حادثه رساندند. آنها ضمن تلاش برای مدیریت صحنه به گفت‌وگو با دختر جوان پرداختند. هرچند او می‌گفت که تصمیمش قطعی است، اما وقتی مأموران به گفت‌وگو با او ادامه دادند، درنهایت موفق شدند دختر جوان را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: