کد خبر: ۹۷۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۵
عضو هیئت‌مدیرهٔ بنیاد امید ایرانیان که پیشتر سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف نیز بوده است، نسبت به چگونگی نقش‌آفرینی رئیس بنیاد امید ایرانیان در دولت آینده واکنش نشان داد.

اظهارات کنایه آمیز چهره نزدیک به عارف درباره نقش او در تشکیل دولت پزشکیانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عضو هیئت‌مدیرهٔ بنیاد امید ایرانیان که پیشتر سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف نیز بوده است، نسبت به چگونگی نقش آفرینی رئیس بنیاد امید ایرانیان در دولت آینده واکنش نشان داد.

بنابر گزارش فارس، سید حسن رسولی در پاسخ به سوالی درخصوص خبر های منتشر شده درخصوص نقش عارف در فرایند دولت سازی رئیس جمهور منتخب گفت: حسب اطلاع من، دکتر عارف به عنوان یکی از شخصیت های ملی اصلاح طلب، تاکنون بیشترین میزان حمایت سیاسی ممکن را از دکتر پزشکیان آشکارا و صادقانه به انجام رسانده است.

رسولی تاکید کرد: عمق روابط دوستانه متقابل آنان نیز برای من ثابت شده است و دیدار اخیر عارف با رئیس جمهور منتخب بسیار صمیمانه و با ارائه نظرات کارشناسانه از سوی آقای عارف همراه بود.

وی افزود: انعکاس مطالب اخیر از سوی افراد غیر مسئول در قالب توییت و نظایر آن را دون شأن بزرگواران و ناشی از شرایط عدم استقرار سامانه حرفه ای دفتر رئیس جمهور می دانم به همین دلیل انتظار دارم برادرم جناب دکتر حاج میرزایی که مسئولیت تغییر و تحول نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد درخصوص اینگونه مسائل بیشتر مراقبت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: