کد خبر: ۹۷۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۲
اگر سریال‌های کره‌ای در دو دهۀ اخیر توانسته‌اند به موفقیت بین‌المللی شگفت‌انگیزی دست پیدا کنند، یکی از مهم‌ترین عوامل این موفقیت حضور بازیگران درجه‌یکی است که با بازی درخشانشان احساسات مخاطبان را عمیقا با خود درگیر کرده‌اند. سونگ هه کیو یکی از این ستارگان کره‌ای است. در این جا فهرستی از بهترین سریال‌ها با بازی این ستارۀ زیبای سینما و تلویزیون کره را ملاحظه می‌کنید.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تاثیرگذار «سونگ هه کیو»به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سونگ هه کیو بازیگر ۴۲ سالۀ کره‌ای و یکی از مشهورترین بازیگران زن این کشور در سطح بین‌المللی است. شهرت و محبوبیت هه کیو از اوایل دهۀ ۲۰۰۰ میلادی با بازی در سریال‌هایی مانند «پاییز در قلب من» و «خانۀ کامل» آغاز شد و در سال ۲۰۱۶ با بازی در سریال ماندگار و محبوب «نسل خورشید» به اوج رسید.

به گزارش فرادید؛ در سال ۲۰۱۷ مجلۀ فوربس سونگ هه کیو را در رتبۀ هفتم فهرست ۴۰ نفرۀ مهم‌ترین سلبریتی‌های کره‌ای قرار داد. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های تلویزیونی با بازی سونگ هه کیو را ملاحظه می‌کنید.

۱. نسل خورشید (Descendants of the Sun)

مهم نیست طرفدار هه-کیو باشید یا نه؛ به هر حال احتمالاً نام سریال «نسل خورشید» را شنیده‌اید. این سریال در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و جهان را تحت تأثیر قرار داد. اگر به داستان‌های عاشقانه خوب علاقه دارید، بدون تردید از این سریال لذت خواهید برد. اما آماده باشید تا با احساسات متنوع و عمیقی مواجه شوید؛ در این سریال شاهد تلاش‌های یک کاپیتان ارتش (با بازی سونگ جونگ-کی) و یک پزشک (با بازی هه-کیو) برای غلبه بر همه مشکلات خواهید بود.

 

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تاثیرگذار «سونگ هه کیو»

۲. افتخار (The Glory)

این سریال تحسین‌شده داستان زنی را دنبال می‌کند که به دنبال انتقام از قلدرهای دوران دبیرستانش است. هیجان، خشم و اندوه احساساتی هستند که در این سریال در یک ترکیب جذاب ارائه شده‌اند. این سریال به موارد واقعی زورگویی اشاره دارد، مانند یک مورد در سال ۲۰۰۶ در چانگجو که سه دانش‌آموز کلاس نهم پوست هم‌کلاسی‌شان را با اتوی مو سوزاندند. هه-کیو برای بازی در این سریال جایزه بزرگ اژدهای آبی ۲۰۲۳ را دریافت کرد.

 

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تاثیرگذار «سونگ هه کیو»

۳. همین حالا جدا میشیم (Now, We Are Breaking Up)

حتی اگر به داستان‌های عاشقانه علاقه‌ای ندارید، این سریال با طرح داستانی‌اش در رابطه با سیاست‌های کاری روزمره شما را جذب خواهد کرد. داستان این سریال درباره رهبر تیم بخش طراحی در یک شرکت مد (با بازی هه-کیو) و یک عکاس آزاد (با بازی جانگ کی-یونگ) است که تاریخچۀ احساسی پیچیده‌ای با هم دارند.

۴. پاییز در قلب من (Autumn in My Heart)

این یکی از غمگین‌ترین سریال‌های کره‌ای است که می‌توانید ببینید. داستان درباره عشق بین هه-کیو و سونگ سئونگ-هیون است. پس از اینکه هه-کیو در زمان تولد با دختر دیگری عوض شد، او و سئونگ هیون به عنوان خواهر و برادر بزرگ شدند. اما هه کیو در نوجوانی به خانواده واقعی‌اش بازمی‌گردد و سپس با برادر سابقش به عنوان یک دوست قدیمی ملاقات می‌کند و به او علاقمند می‌شود.

۵. خانه کامل (Full House)

این از آن سریال‌های بسیار موفق کره‌ای در سطح بین‌المللی است. نه تنها بهترین بازیگران اصلی آن زمان یعنی هه-کیو و رین در آن بازی می‌کنند، بلکه فوق‌العاده هم خنده‌دار است. داستان سریال از این قرار است که یک ستاره معروف (رین) وارد یک قرارداد ازدواج با زنی می‌شود که خانه‌اش را به او فروخته‌اند (هه-کیو). نتیجه؟ شانزده قسمت کمدی خالص با کمی صحنه‌های گریه‌آور!

 

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تاثیرگذار «سونگ هه کیو»

۶. بادی که در آن زمستان وزید (That Winter, The Wind Blows)

در این سریال، جو این-سونگ نقش یک قمارباز و کلاهبردار را بازی می‌کند که برای کلاهبرداری، وانمود می‌کند برادر گمشده یک دختر ثروتمند نابینا (هه-کیو) است؛ اما آنها در نهایت عاشق یکدیگر می‌شوند. طرح داستان شاید کمی کلیشه‌ای به نظر برسد، اما هه-کیو و این-سونگ ترکیبی فوق‌العاده‌ای را ارائه داده‌اند که این سریال را به یکی از بهترین‌های زمان خودش تبدیل کرده است.

 

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تاثیرگذار «سونگ هه کیو»

۷. هتلدار (Hotelier)

اگرچه هه-کیو نقش اصلی«هتلدار» را بازی نمی‌کند، اما این همچنان یک سریال خوب برای اضافه کردن به لیست تماشای شماست. همانطور که عنوان سریال نشان می‌دهد، داستان درباره یک مبارزه قدرت پس از مرگ مدیرعامل یک هتل است. هتل به همسر مدیرعامل می‌رسد، اما یک تاجر به هتل چشم دارد. هه-کیو نقش دختر تاجر را بازی می‌کند که عاشق مدیر هتل می‌شود. اگر از داستان‌های پیچیده لذت می‌برید، این سریال را دوست خواهید داشت.

۸. همه داخل (All In)

یک داستان کلیشه‌ای که از قضا بسیار خوش‌ساخت از کار درآمده: پسری عاشق دختری می‌شود، یک رقیب عشقی دارد، سختی‌ها را تحمل می‌کند، از دختر جدا می‌شود، سال‌ها بعد دوباره با دختر ملاقات می‌کند و تقریباً یک پایان خوش رقم می‌خورد. این سریال جوایز بسیاری را کسب کرد و هه-کیو نیز جایزه بهترین بازیگر در جوایز درام SBS ۲۰۰۳ را برای نقش خود در این سریال دریافت کرد.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: