کد خبر: ۹۷۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید: ۱۳۶
باشگاه‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ارتباط با انتقال مهدی لیموچی به توافق‌هایی دست پیدا کرده‌اند ولی از زمان تعیین شده برای اعلام نظر نهایی از سوی باشگاه مبدا گذشته و هنوز پاسخی ارسال نشده است.

آخرین خبر از انتقال پدیده لیگ برتر به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی لیموچی یکی از بازیکنانی است که باشگاه پرسپولیس برای جذب وی وارد عمل شد. با توجه به سوالات هواداران و رسانه‌ها در این ارتباط حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، اظهار داشت: در ارتباط با این بازیکن با توجه به نظر مثبت وی، مذاکرات با باشگاه آلومینیوم اراک برای اخذ رضایت‌نامه انجام شد. در پاره‌ای موارد نیز توافق‌هایی صورت گرفت که در پی آن تاریخی مقرر شد تا اظهارنظر نهایی از سوی باشگاه مبدا صورت بگیرد. در حال حاضر چند روزی از آن تاریخ گذشته است و متاسفانه همچنان منتظر هستیم تا باشگاه محترم آلومینیوم اراک طبق روال معمول و عرف مذاکرات، نظر خود را برای ادامه روند کار اعلام نماید. امیدواریم این اتفاق هرچه سریعتر روی بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: