کد خبر: ۹۷۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۱۲۹
لوکاس بوکواچ پس از باخت در مسابقه هنرهای رزمی ترکیبی، از دوست‌دخترش مقابل دیدگان تماشاچیان خواستگاری کرد و در کمال تعجب پاسخ منفی گرفت.

ماجرای رزمی‌کاری که هم در مسابقه باخت و هم وسط رینگ شکست عشقی خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نادیا زکالوند: لوکاس بوکواچ، مبارز آماتور هنرهای رزمی ترکیبی پس از اینکه در رینگ با امتیاز صفر-دو،مسابقه را به حریف خود باخت، همان لحظه و داخل همان رینگ هشت‌ضلعی از دوست‌دخترش خواستگاری کرد و به‌طرز خشن و ناراحت‌کننده‌ای در مقابل ۲۰هزار تماشاچی پاسخ منفی شنید.

برخی از تماشاچیان که این صحنه را دیدند می‌گویند، او نباید پس از باخت در مسابقه از دوست‌دخترش خواستگاری می‌کرد و خود را در معرض شکست دیگری قرار می‌داد و برخی دیگر می‌گویند، حتی اگر لوکاس برنده مسابقه هم بود، تضمینی وجود نداشت که دختر پیشنهاد ازدواج او را قبول کند.

دختر با گفتن این حرف که لوکاس به او خیانت کرده، پیشنهاد ازدواج او را نپذیرفته است و بدتر از همه اینکه از کل این قضایا فیلمبرداری شده و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دسترس تمام مردم دنیا قرار گرفته است.

دوست‌دختر لوکاس موقع پاسخ منفی به او گفت، «با وجود هر چیزی که بین ما رخ داده، بعد از خیانت تو به من، فکر نمی‌کنم ازدواج‌ فکر خوبی باشد و به همین دلیل می‌گویم نه.»

این دختر این پاسخ را در حالی داد که لوکاس روی یک زانو نشسته بود و با دست راستش حلقه ازدواج را به سمت او گرفته بود.

ماجرای رزمی‌کاری که هم در مسابقه باخت و هم وسط رینگ شکست عشقی خورد

روش پاسخ منفی دختر آنقدر ظالمانه بود که یکی از طرفداران لوکاس نتوانست تحمل کند و به رینگ نزدیک شد و یک لیوان آب به روی او ریخت.

بعدها در یک مصاحبه لوکاس اتهام خیانت را نپذیرفت، اما دوست‌دخترش روی حرف خود پافشاری می‌کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم معتقد بودند، خواستگاری لوکاس پس از باخت درون رینگ اصلا کار هوشمندانه‌ای نبوده است و بیشتر از هر چیزی باعث آزار خود شده است.

منبع:

odditycentral

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: