کد خبر: ۹۷۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۵۷
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات یک امر طبیعی در کل دنیا محسوب می‌شود و ما به‌دنبال یک هدف والا هستیم که شعار یک دنیا فرصت یک ایران جهش را محقق کنیم.

دشمن برای شکست ملت ایران دنبال ایجاد تردید استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سعید جلیلی امروز (پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه) در جمع مردم زنجان، با بیان اینکه اگر امروز کسی برای نامزد خاصی تبلیغ می‌کند رای و تبلیغ برای افراد نیست بلکه رای برای یاری دین خداست، اظهار کرد: اما دین خدا از ما چه می‌خواهد؟ هر چقدر در طول این سالیان به باورهای دینی نزدیک شدیم، حیات گرفتیم و قدرتمندتر شدیم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات کارشکنانه دشمن در مقابل جمهوری اسلامی‌، بیان کرد: علت موقتی و کوتاه بودن عمر انقلاب‌های سایر ملل، نبود ولایت و رهبری هوشمند بوده است که نمونه آن را در انقلاب مصر دیدیم؛ ولی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری پایدار است.

جلیلی گفت: در طول تاریخ نیز هر زمان دشمن نتوانسته است به کشوری غلبه کند، در آن ملت ایجاد تردید کرده است تا از آن استفاده کند؛ اما عظمت ملت ایران همین بود که نه تنها در برابر زور بلکه زر و تزویر هم ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور در جمع مردم زنجان افتخاری بزرگ محسوب می‌شود، گفت: اینکه در آستانه ماه محرم در پایتخت شور و شعور حسینی هستم باعث افتخار است.

جلیلی با بیان اینکه احساسات مردم زنجان، احساسات عمیق دینی و مبتنی بر شعور است، گفت: بیان برنامه‌ها مردم را در مسیر شناخت از افراد کمک می‌کند و سعی ما هم در این بخش است.

‌وی ادامه داد: همین که ۲۴۰ شبکه ماهواره‌ای به دنبال تضعیف اعتقادات دینی و مذهبی و هم‌چنین القای ناامیدی هستند، برای ضربه زدن به کشور است و به این نکته باید توجه داشته باشیم.

جلیلی با بیان اینکه در دولت‌مان جهشی در شأن ملت ایران حاصل و قدرت‌مان را به رخ تمام دنیا می‌کشانیم، عنوان کرد: باید یک ایران فرصت و جهش داشته باشیم؛ این ممکن نیست مگر برای هر ایرانی یک ایفای نقش داشته باشیم و این وضعیت با ترویج عدالت و به دور از تبعیض ایجاد می‌شود.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید رأی مردم را جلب کنیم و همه‌ از حق انتخاب برخوردار شوند، گفت: این افتخار جمهوری اسلامی است که همه دنیا چشم به راه انتخاب هستند و منتظرند ببینند که ملت ایران چه کسی را انتخاب می‌کند؛ این حق مردم است که پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی ادامه داد: این حق تنها نباید به خاطر انتخابات باشد بلکه باید در اقتصاد نیز باشد؛ نمی‌شود که عده‌ای نجومی از فرصت‌ها برخوردار باشند و بقیه هیچ؛ نمی‌شود که ۵۰ درصد مردم از تسهیلات برخوردار شوند و مابقی از فرصت برای رشد استفاده نکرده باشند. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اکنون در آستانه انتخاب بسیار مهمی هستیم؛ شرایط را در ۸ سال دولت دوازدهم شاهد بودیم؛ اما دولت رئیسی مسیر را عوض کرد؛ فروش نفت ایران چند برابر شد و دشمنان به موفقیت‌های ایران در ۳ سال گذشته اذعان دارند؛ اما عده‌ای خودتحقیر می‌گویند دشمن نخواست ایران را اذیت کند. رویکرد آقایان نمی‌توانیم و نمی‌شود است.
وی افزود: آنان می‌گفتند نمی‌توانید دو بشکه نفت هم بفروشید اما اکنون دو میلیون بشکه نفت می‌فروشیم‌. عده‌ای در داخل می‌گویند نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد و چند سال رشد منفی به بار آوردند اما شهید رئیسی اینها را حل کرد؛ در سه سال گذشته وقتی شهید رئیسی دولت را در دست گرفت؛ روزی ۷۰۰ نفر به خاطر کرونا فوت می‌کردند اما با تعامل با دنیا واکسن وارد شد و بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام را به پایان رساند و انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه شاهد برخی مشکلات گرانی، تورم و بیکاری در کشور هستیم و کسی آن را منکر نیست اما ضعف با ضعف حل نمی‌شود بلکه ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد؛ باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد؛ اگر می‌گوییم می‌توان در کشور جهش ایجاد کرد چون برنامه داریم؛ باید در ۴ سال آینده رشد ۸ درصدی در کشور داشته باشیم؛ ایرانی به قله‌ها نگاه می‌کند و به حداقل‌ها راضی نمی‌شود و نمونه آن نیز وجود همین جوانان فارغ‌التحصیل توانمند است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: امروز ملت در نقطه‌ای است که بیش‌ترین اقتدار را در طول تاریخ داشته و نه تنها در منطقه بلکه در جهان موثر و نقش‌آفرینی می‌کند؛ در هوش مصنوعی باید حرکت‌هایی را انجام دهیم تا قدرت‌های دنیا دوباره محدودیت ایجاد نکنند.

وی با بیان اینکه ما مردم را باور داریم، افزود: همه مردم ایران باید در این حرکت بزرگ بتوانند یک نقش باشکوه ایفا کنند؛ اما برخی می‌گویند این کارها شدنی نیست، اما من می‌گویم آنها از فرصت‌های کشور اطلاع ندارند. من جای‌جای مناطق ایران حضور یافته‌ام و دیده‌ام که جوانان خوش فکر چگونه کارهای نشدنی به اذعان آقایان را انجام می‌دهند.

جلیلی با بیان اینکه بیکاری امروز نتیجه هشت سال فعالیت آقایان بود، ادامه داد: ضعف را با ضعف نمی‌شود برطرف کرد؛ ضعف را با کشور خارجی نمی‌توان برطرف کرد تا آخر هم بزند زیر میز مذاکره. من می‌گویم ضعف را با اتکا با جوانان این کشور می‌توان برطرف کرد.

وی با بیان اینکه هر روستا باید یک سلول جهش باشد، اضافه کرد: در همه عرصه‌ها مردم ایران موفق هستند و اگر زمینه برای مردم ایران فراهم شود از هر منطقه و روستایی یک شهید سلیمانی خواهیم داشت و در این استان زنجان این ظرفیت وجود دارد که بتواند یک جهش فوق العاده داشته باشیم.

جلیلی با تاکید بر اینکه نباید گذاشت چه تشر بیرونی و چه فساد درونی مانع پیشرفت کشور شود، گفت: هر روستای ما باید به یک سلول جهش بدل شود.

وی با اشاره به اینکه لازمه جهش، جهاد و عزم بزرگ است و کسی که از دشمن می‌ترسد نمی تواند از حق پیشرفت مردمش دفاع کند، تصریح کرد: کشور در چند سال آینده کسانی می‌خواهد که برای دفاع از جهش کشور و مقابله با ساختارهای فسادها ایستادگی‌ کند و نباید کسی با اولین داد و هوار دست از مبارزه با فساد بردارد.

جلیلی تاکید کرد: روز بعد از انتخابات روز شروع عملیات برای جهش و پیشرفت خواهد بود و نباید فرصت را از دست بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه باید بدانند می‌توانند در این حرکت بزرگ نقش آفرینی جدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در انتخابات این مردم‌ هستند که انتخاب می کنند چه کسی باید انتخاب شود. امروز در دنیا هیچکس نمی تواند جمهوریت نظام را زیر سوال ببرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: