کد خبر: ۹۷۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۷۸
نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای جلیلی در مناظره دیشب بابرنامه و به نوعی با مردم صادق بود اما آقای پزشکیان حرف‌های متناقضی را مطرح کرد و مدعی شد که به هچکدام از روسای جمهور قبلی وابسته نیست.
سیاوشی: پزشکیان متناقض حرف زدبه گزارش خبرداغ ؛حجت الاسلام والمسلمین  اسماعیل سیاوشی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مناظره شب گذشته بین دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: از نگاه بنده کاندیدی که در مناظره دیشب هم بابرنامه بود و هم مشخص بوده که برنامه‌هایش تدوین شده بود و با رئیس جمهور قبلی هماهنگ‌تر بود که می تواند راه آن را ادامه دهد آقای جلیلی بود.

وی در ادامه اظهار کرد: بالاخره یکی از مهم‌ترین مولفه‌های موفقیت یک مسئول به خصوص در سطح بالا مانند جایگاه ریاست جمهوری داشتن صداقت و راستی در گفتار و کردار است. اگر این را در همین ابتدای امر نتواند ثابت کند نمی‌توان به این فرد اعتماد کرد. متاسفانه آقای پزشکیان اینگونه نبود.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر آقای پزشکیان در صحبت های خود تناقض‌هایی را بروز داد. ایشان مدعی بود که به هیچکدام از روسای جمهور قبلی وابسته نیست، اما واقعیت را همه مردم می بینند. ستاد آقای پزشکیان را امروز چه کسانی دارند می گردانند؟

وی در ادامه تاکید کرد: آقای پزشکیان دیشب حرف های کارشناسان ستاد خود را نیز قبول نکرد. زمانی که اکنون آقای پزشکیان مسئولیت افراد نزدیک به خود را نمی پذیرد معلوم است که فردا در کارهای خود نیز این رفتار را ادامه خواهد داد و در عملکرد خود نیز دچار تناقض خواهد شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: