کد خبر: ۹۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۶۰
طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۶ و ۴۴ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ رگبار تابستانی در این استان‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۳ تیرماه) در برخی نقاط استان‌های اردبیل به شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، مازندران و ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ تیرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و شنبه (۱۶ تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز، جنوب فارس، غرب هرمزگان و غرب مازندران رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: یکشنبه (۱۷ تیرماه) بارش در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز تهران و مازندران ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید، گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا روز جمعه مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ تیر) کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۵ تیر ) کمی ابری، به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۳۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۶ و ۴۴ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: