کد خبر: ۹۷۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۵۷
استقلالی‌ها هنوز ورود رسمی به نقل و انتقالات نداشته‌اند.

مذاکره چراغ خاموش استقلال با 4 بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال در پشت پرده فصل نقل و انتقالات فعالیت زیادی دارد اما هنوز از هیچکدام خریدهای خود رونمایی نکرده تا هواداران این تیم نگران اوضاع نقل و انتقالاتی این تیم باشد.

به نقل از ورزش سه، به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها با 2 بازیکن خارجی به توافق رسیدند اما هنوز نام هیچکدام از این بازیکنان رسما منتشر نشده و خبری از پیوستن آنها به صورت رسمی منتشر نشده است تا فعالیت آبی‌ها در این زمینه نامشخص باشد.

همچنین مهم‌ترین نقل و انتقالات آنها جذب جواد آقایی‌پور و محمدحسین اسلامی‌ است که استقلالی‌ها با جدیت زیادی با این بازیکنان در حال مذاکره هستند و از مراحل مذاکره با این دو بازیکن هنوز خبر رسمی منتشر نشده است.

باشگاه استقلال روز گذشته با 2 ستاره فصل گذشته خود به توافق رسید، آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی مدافعان این تیم 2 فصل دیگر در استقلال حضور خواهند داشت و این شروع فعالیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات بود.

باید دید سیاست آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات به چه شکل پیش خواهد رفت و آنها در چه زمانی از اولین خرید خود رونمایی خواهند کرد و رسما وارد فاز نقل و انتقالات خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: