کد خبر: ۹۷۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۵۳
مومن نسب حامی جلیلی و فیلترینگ تمام عیار اینترنت توئیتی درباره میزان مشارکت منتشر کرد.

حامی سعید جلیلی: اینترنت کثیف آمریکایی عامل کاهش مشارکت بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مومن نسب حامی جلیلی و فیلترینگ تمام عیار اینترنت با باز نشر توئیت چندی پیش خود درباره مشارکت در انتخابات و تاثیر فضای مجازی نوشت:

نتیجه مطلوب غرب همزمان با مشارکت پایین هدف تسخیر کنندگان اذهان از طریق اینترنت کثیف آمریکایی است که متأسفانه تا حدودی هم موفق بوده اند. یعنی هم کاهش مشارکت هم توفیق غرب گداهای ایران.

بنا به روایت اعتمادآنلاین، وی چندی پیش نیز قبل از رای گیری انتخابات نوشته بود که از اشتباهات و خیانت‌ها که بگذریم؛ زیر سیل سیاه نمایی‌ها در مناظره‌ها که ناامیدی را پمپاژ میکرد و همزمان بمباران فضای مجازی اول تا ثانیه آخر رأی گیری که توانست تردید را تعمیق و آتش اختلافات را شعله ور کند، مشارکت بیش از ۴۰٪ و دور دومی شدن انتخابات معجزه است. لااقل این هفته فضای مجازی مدیریت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: