کد خبر: ۹۷۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۶۴
قاضی زاده در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ملت بزرگ ایران، هوادارانم و از سایر برادرانم آقایان قالیباف، زاکانی و ستادهای انتخاباتی ایشان می‌خواهم از برادر گرانقدر آقای دکتر سعید جلیلی حمایت کنند.

تندروها به دنبال سبد رأی قالیباف افتادند /حمایت قاضی زاده و زاکانی از سعید جلیلیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، بر سر انصراف جلیلی و قالیباف از انتخابات، کشمکش‌های تندی میان اطرافیان آنان درگرفته بود، اما با مشخص شدن نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در دور اول، شکست قالیباف و رقابت جلیلی و پزشکیان در دور دوم، از شب گذشته، اطرافیان سعید جلیلی و مشخصا محسن منصوری رئیس ستاد انتخابات او در تلاش هستند تا محمدباقر قالیباف و سبد رأی او را در انتخابات به سمت خود بکشانند.

از سوی دیگر، امیرحسین قاضی زاده و علیرضا زاکانی، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در ساعات پایانی انتخابات از رقابت‌ها کنار کشیدند، از سعید جلیلی حمایت کردند.

چنانچه، سید امیرحسین قاضی‌زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «و لا تکونوا کالذین تفرقوا و اختلفوا من بعد ما جاءهم البینات…» وظیفه امروز همه دلسوزان حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب است. از ملت بزرگ ایران، هوادارانم و از سایر برادرانم آقایان قالیباف، زاکانی و ستادهای انتخاباتی ایشان می‌خواهم از برادر گرانقدر آقای دکتر سعید جلیلی حمایت کنند.

تندروها به دنبال سبد رأی قالیباف افتادند /حمایت قاضی زاده و زاکانی از سعید جلیلی

تلاش ستادهای زاکانی برای پیروزی سعید جلیلی

همچنین، لطف‌الله فروزنده، معاون امور مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و از چهره‌های نزدیک به علیرضا زاکانی، در مطلبی با هشتگ یاران زاکانی و حامیان جلیلی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در دور دوم انتخابات،ضمن حمایت قاطع از دکتر سعید جلیلی اعلام می‌دارد:کلیه ستادهای تبلیغاتی دکتر زاکانی درسراسر کشور با تمام توان وظرفیت برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب تلاش خواهند کرد.»

تندروها به دنبال سبد رأی قالیباف افتادند /حمایت قاضی زاده و زاکانی از سعید جلیلی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: